A3 sportback ima 35 milimetrov daljšo medosno razdaljo, kar se pozna predvsem v drugi sedežni vrsti, kjer je potnikom na voljo nekaj več prostora za kolena. V zadku pa se skriva še prtljažnik s prostornino 380 litrov, ki jo je mogoče s podiranjem sedežev povečati na 1.220 litrov. Petvratna različica enega izmed številčno najpomembnejših modelov za znamko iz Ingolstadta je tako lahko tudi povsem uporaben družinski avtomobil.
Tehnična zasnova je bolj ali manj enaka kot pri trivratnem A3, prav tako ponudba motorjev in opreme, vključno z najnovejšimi dodatki, kot je na primer sistem Audi connect, ki zajema vse tehnologije za »povezavo« voznika, avtomobila, infrastrukture in svetovnega spleta.
Motorno ponudbo ob začetku prodaje sestavljata dva dizelska motorja TDI in trije bencinski TFSI. Dizelski par sestavljata 1,6 TDI z močjo 77 kilovatov (105 KM) in 2,0 TDI z močjo 110 kilovatov (150 KM). Bencinski trojček pa sestavljajo 1,4 TFSI z močjo 90 kilovatov (122 KM), 1,4 TFSI z močjo 103 kilovate (140 KM) in 1,8 TFSI z močjo 132 kilovatov (180 KM).
Za najcenejšega sportbacka z bencinskim motorjem bodo morali slovenski kupci odšteti 23.390 evrov, za dizelskega pa 23.410 evrov. Obema različicama v ponudbi pa se bo kmalu pridružil še kabriolet in jeseni prvič v zgodovini A3 še limuzinska različica.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje