Euro NCAP navadno skupaj objavi rezultate preizkusov več modelov, ki pa niso primerljivi. To velja tudi za BMW serije 5 in fiat doblò, ki sodita v različne razrede in sta namenjena tudi popolnoma različnim kupcem. Združuje ju le ugotovitev, da na končno oceno ter posledično na število zvezdic odločilno vplivajo sistemi za aktivno varnost.
Petica odlična
Sedma generacija BMW-ja serije 5, ki je bila predstavljena konec lanskega leta, je na varnostnih preizkusih dobila odlično oceno. Zahvaljujoč novi zgradbi in aktivnim varnostnim elementom je dosegla 91 odstotkov točk za varnost potnikov. Preizkusi na poligonu so pokazali, da lahko sistem za samodejno zaviranje v sili uspešno prepreči trke ali ublaži njihove posledice.
Z 81 odstotki je navdušila pri varnosti pešcev ter s 85 odstotki pokazala, da ponuja tudi zavidljivo raven varnosti za otroke.
Doblò le dober
Po trinajstih letih je združenje pod drobnogled ponovno vzelo fiat doblò. Tokrat so preizkusili zadnjo generacijo, ki je na trgu od leta 2010 in je leta 2015 doživela prenovo. Končne tri zvezdice so pokazale, da bi moral Fiat uvesti kar nekaj izboljšav.
Doblò je pričakovano dosegel razmeroma slabo oceno zaradi pomanjkanja asistenčnih sistemov. Testni primerek je imel namreč vgrajen samo opozorilnik za nepripete varnostne pasove. Na drugi strani pa je dosegel dobre rezultate na področju varnosti odraslih potnikov in pešcev, zlasti za kolena voznika in sovoznika različnih rasti.
Ob tem so pri združenju opozorili, da opel in vauxhall combo, ki izhajata iz modela doblò, nista bila deležna prenove ter bi zato verjetno dosegla slabše ocene.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje