1,6-litrski THP turbobencinski motor so pri Peugeotu uporabili že pri športni različici modela RCZ R. Foto: Peugeot
1,6-litrski THP turbobencinski motor so pri Peugeotu uporabili že pri športni različici modela RCZ R. Foto: Peugeot

Peugeot je pred uradnim razkritjem na festivalu hitrosti v Goodwoodu na spletu pokazal svojo novi športni model 308 GTi. Na voljo bo z dvema izvedenkama 1,6-litrskega THP turbo bencinskega agregata z 182-, oziroma 200 kilovatov moči.
Obe izvedenki 1,6-litrskega THP motorja razpolagata z 330 Nm navora, ki je na voljo že pri 1.900 vrtljajih v minuti. Z šibkejšo izvedenko je pospešek z mesta do 100 km/h 6,2 sekunde, z 200-kilovatno okroglih 6,0 sekunde, z mesta 182-kilovatna izvedenka prevozi 1000 metrov v 25,6 sekundah, zmogljivejša pa v 25,3 sekundah. Pri obeh različicah je za prenos moči na kolesa zadolžen ojačan šeststopenjski ročni menjalnik.
Motor, ki zadovoljuje emisijske standarde euro6 je vgrajen skupaj s serijskim sistemom stop&start. Pri Peugeotu navajajo, da ima emisije CO2 v vrednosti 139 gramov na kilometer in povprečno porabo goriva 6,0 l/100 km.
Številne prilagoditve športni vožnji
V primerjavi z klasičnim 308 je sprememb veliko. Podvozje je znižano za enajst milimetrov, povsem prenovljena sta prednji in zadnji del vozila. Ekskluzivnost so zagotovili z kontrastnimi rdeče-črnimi barvnimi odtenki. Na zgornjem delu odbijača sta umeščena prednja polna LED žarometa med katerima se nahaja okrasna maska. Prek njenega profila črne barve se pretaka horizontalno oblikovana šahovnica s svetleče črno končno obdelavo. Motiv šahovnice krasi tudi rešetko velike spodnje odprtine za dovod zraka do hladilnika zraka kompresijskega polnjenja.
Obdajajo jo smerni kazalci na diode LED z dinamičnim prikazom. Odbijač zaokrožata dva usmernika zraka. Zadnji del zaznamujeta dve veliki ustji izpušne cevi. Na prednjih blatnikih in prtljažnih vratih je nameščen logotip Gti. Odvisno od različice je opremljen z 18- ali 19-palčnimi platišči, za katerimi so spredaj skriti zavorni koluti s premerom 380 mm. Nameščeni so na aluminijastem oklopu in pričvrščeni s štirimi bati. Zadnji zavorni koluti imajo 268 milimetrov premera.
Dodatne informacije s pritiskom na gumb
Rdeči okrasni šivi poudarjajo armaturno ploščo, sedeže, vratne plošče, manšeto prestavne ročice in preproge. Tu je še prag vrat s podpisom Peugeot sport in GTi iz aluminija tako kot sklop pedal, naslon za nogo in glava prestavne ročice. Za boljši oprijem telesa niso pozabili na školjkaste sedeže. Posebnost je paket driver sport pack, s katerim lahko voznik po želji vnese v potniški prostor bolj športen ambient. S pritiskom na gumb sport na sredinski konzoli se barva instrumentne plošče iz bele spremeni v rdečo, na sredinskem digitalnem prikazovalniku se pojavijo dodatne informacije (moč, navor, tlak kompresijskega polnjenja, bočni in vzdolžni pospešek), poveča se jakost zvoka motorja in spremeni se kartografija pedala za plin.
Diferencial z delno zaporo
Ekskluzivnost zmogljivejše izvedenke GTi 270 je diferencial z delno zaporo torsen, ki je integriran v menjalnik za zagotovitev večje dinamičnosti vozila med zavijanjem. Po zaslugi prenosa navora na kolo z najmanjšim oprijemom omogoča dodati plin bolj zgodaj med izhodom iz ovinka. Diferencial z delno zaporo vključuje še novo pravilo za nadzor pogona (traction control). Športna verzija sistema ESP dopušča več svobode, še posebej več odstopanja pri zasuku vozila. Poleg tega pa ponuja še način za popolni izklop.