Pri Peugeotu poudarjajo, da sledijo željam kupcev in naraščajočemu segmentu vozil, ki so iskana ne le na evropskih trgih, ampak tudi na hitro rastočih trgih na vzhodu. Med najmikavnejšimi za izdelovalce avtomobilov sta gotovo ruski in kitajski trg. Na prvem so poleg pravih robustnih terencev čedalje bolj priljubljeni kompaktni urbani terenci, ki se dobro znajdejo tako na mestnih ulicah kot tudi slabših cestah. Na Kitajskem, kjer so podobno kot v Evropi športni terenci že dosegli 10-odstoten tržni delež, pa so tovrstni avtomobili predvsem statusni simbol.
Peugeot 4008 bo kljub sorodstvu z modeloma, ki bosta nosila Citroënov in Mitsubishijev znak, zadnji je na trgu že dalj časa, dovolj jasno izražal pripadnost levji znamki. Razlike pa se po zagotovilih izdelovalca ne bodo končale le pri kozmetiki, ampak bo tudi dovolj vsebinskih, s katerimi bodo poskušali motivirati kupce.
V ponudbi bodo štirje motorji, dva bencinska in dva dizelska. Bencinski par bosta sestavljala 1,6-litrski s 85 kilovati (116 KM) in 152 Nm navora ter 2,0-litrski s 113 kilovati (150 KM) in 198 Nm navora. Dizelski par pa 1,6 HDi FAP z 82 kilovati (112 KM) in 280 Nm navora ter 1,8 HDi FAP s 110 kilovati (150 KM) in 300 Nm navora. Kupci pa bodo lahko izbirali tudi med različicama le z dvokolesnim ali pa štirikolesnim pogonom.
Novinec v ponudbi se bo javnosti prvič predstavil na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 2012, že poleti pa naj bi se začela tudi prodaja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje