Švedski izdelovalec ne skriva dokaj majhnih kozmetičnih popravkov na zunanjosti in obogatitve ponudbe opreme za velikimi besedami, so pa toliko ponosnejši na podatke o prodaji in to, da je menda XC90 postal najpomembnejši švedski izvozni izdelek. Ob predstavitvi leta 2002 so namreč načrtovali letno proizvodnjo 50.000 vozil, ki pa se je že leta 2005 dvignila na 86.000 vozil letno.
Brez dvoma drži tudi to, da XC90 zagotavlja opaznost, pa ne le z velikostjo sedemsedežnika, ki v dolžino meri 4.807 milimetrov, ampak eleganco avtomobila, ki ga pri Volvu raje označujejo za crossoverja kot SUV. Povedano preprosteje je XC90 avtomobil z udobjem in prestižem limuzine najvišjega razreda, ki je postavljena na visoko podvozje s štirikolesnim pogonom.
Kupci lahko izbirajo med petimi ravnmi opreme, poleg treh za znamko standardnih še med tako imenovano executive s poudarjenim udobjem in prestižem ter r-design s poudarjeno dinamično športnostjo.
Pri pogonskih agregatih pa je izbira omejena na tri zmogljive motorje, bencinskega in dva dizelska. Edini bencinski v ponudbi je 3,2-litrski šestvaljnik z močjo 179 kilovatov (243 KM), dizelska 2,4-litrska petvaljnika pa zmoreta 120 kilovatov (163 KM) in 147 kilovatov (200 KM). Šibkejši poganja le prvi par koles, v kombinaciji z vstopnim paketom opreme pa je tudi najcenejši, zanj je treba odšteti 50.500 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje