Uspešna Porschejeva zgodba, vpeljati športni avtomobil v segment športnih terencev, se je začela leta 2002, nadaljevala pa leta 2010 z drugo generacijo. O uspešnosti modela govorijo številke. Porsche je prodal 276.000 modelov prve in kar 303.000 modelov druge generacije. Cayenne je zato pomemben za pozitivno poslovanje in rast znamke. Nadaljnjo rast prodaje naj bi zagotovila medgeneracijska prenova.
Prenovljeni dizajn vključuje ostrejše linije, kar so dosegli s spremenjenimi svetili spredaj in zadaj, drugačno masko, pokrovom motorja, agresivnejšim prednjim in zadnjim odbijačem.
Dinamično smerne prilagodljive luči
Različici Diesel in S E-hybrid, ki je prvi priključni hibrid v premium segmentu športnih terencev, sta dobili biksenonska svetila in dnevna svetila LED, zastavonoša, model cayenne turbo, pa dnevna svetila LED s Porschejevim sistemom dynamic light (PDLS) z dinamično smerno prilagodljivimi lučmi. V notranjosti je največja novost nov multifunkcijski športni volan z obvolanskima prestavnima ročicama, sedeži zadaj so lahko hlajeni.
Velika moč in nizki izpusti
Pod motornim pokrovom sta dve novi izbiri pogonskih agregatov. Prva je 3,6-litrski biturbo šestvaljnik, ki zamenjuje atmosferski 4,8-litrski osemvaljni agregat.
Pomembnejši je priključni S E-Hybrid, ki kombinira V6 3,6-litrski bencinski motor s 309 kilovati moči in električni motor, ki dodaja še 70 kilovatov moči. Pospešek od 0 do 100 km/h je 5,9 sekunde, najvišja hitrost je 243km/h, v električnem režimu 126 km/h. Porsche S E-hybrid na kilometer prevožene poti v zrak izpusti le 79 gramov CO2.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje