Atraktivni BMW M3 CRT pod embalažo skriva obilo napredne tehnologije. Foto: BMW
Atraktivni BMW M3 CRT pod embalažo skriva obilo napredne tehnologije. Foto: BMW

BMW M3 CRT je avtomobil, pri katerem preizkušajo uporabo novih tehnologij izdelave, vključno z deli iz plastične mase, utrjenih z ogljikovimi vlakni.

Kot poudarjajo pri bavarskem izdelovalcu, M3 CRT črpa tehnologijo neposredno iz sveta motošporta, pa naj gre za pogonski sistem, podvozje ali lahko oblikovanje. Prav zadnje zagotavlja odlično razmerje teže vozila in moči motorja, saj na vsako konjsko moč pride le 3,5 kilograma teže vozila. Za pogon so mu namreč namenili motor V8 z največjo močjo 331 kilovatov (450 KM) pri 8.300 vrtljajih in navor 440 Nm pri 3.750 vrtljajih, kar zadostuje za pospeške od 0 do 100 km/h v 4,4 sekunde. Za prenos moči na zadnji par koles pa skrbi sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko.

Posebneža bodo izdelali le v 67 primerkih, ustreza vsem predpisom za cestno uporabo, marsikateri pa bo zašel tudi na dirkališča.

Kljub zavidanja vrednim športnim zmogljivostim pa je pri M3 CRT (Carbon Racing Technology) verjetno najpomembneje, da na njem preizkušajo novo tehnologijo izdelave lahkih sestavnih delov, ki jih bodo v večji meri začeli uporabljali pri serijskih modelih BMW i3 in BMW i8 z električnim pogonom.

Pokrov motorja modela BMW M3 CRT in školjkasta sedeža za voznika in sovoznika so namreč izdelani iz ogljikovih vlaken ter s satasto strukturo. Pri novih modelih, ki predvidoma na trg prihajajo leta 2013, pa bo karoserija v predelu potniške celice v celoti izdelana iz kompozitov CFRP (carbon fiber reinforced plastic).