Zoe, ki ga je Renault predstavil leta 2012, z baterijo z zmogljivostjo 22 kilovatnih ur po novem evropskem meritvenem ciklu NEDC ponuja 240 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Z novo baterijo Z.E. 40, ki zmore 41 kilovatnih ur, pa doseg po NEDC znaša kar 400 kilometrov. Glede zmogljivosti v realnem prometu so pri Renaultu bolj previdni in napovedujejo okoli 300 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Čas polnjenja je podoben kot pri modelu s šibkejšo baterijo, pri čemer 30 minut zadostuje za dodatnih 80 kilometrov vožnje.
Nova litij-ionska baterija, ki jo je v sodelovanju z Renaultovimi inženirji izdelalo podjetje LG Chem, je enako velika in le malce težja od baterije z 22 kilovatnimi urami, kar so dosegli z izboljšavami delovanja celic in posledično povečano energijsko gostoto.
Za enostavnejše polnjenje
Za zoe sta med drugim na voljo tudi novi aplikaciji Z.E. trip in Z.E. pass, ki bosta uporabnikom omogočili lažji dostop do približno 80.000 javnih polnilnih mest v Evropi. Prva omogoča iskanje polnilnih mest s prikazom tipa vtičnice in združljivost z avtomobilom ter vodenje do njih. Druga pa olajšuje polnjenje saj omogoča dostop do največjega števila polnilnih mest ne glede na operaterja. Voznik za polnjenje namreč ne potrebuje več naročnin za različna omrežja, temveč lahko polnjenje plača s pomočjo namenske aplikacije za pameten telefon ali s kartico s tehnologijo RFID.
Poleg tehničnih izboljšav je zoe dobil tudi novi karoserijski barvi (rdečo intense in sivo titanium), malce boljše materiale v notranjosti ter nova 16-palčna platišča iz lahke litine.
Za zoe ZE40 bo treba odšteti približno 2.500 evrov več kot za osnovni model, ki bo prav tako ostal v prodaji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje