Luksuzna limuzina razreda S, ki že pet desetletij velja za najprestižnejši model, po besedah predstavnikov iz Stuttgarta prinaša inovativne novosti na področju varnosti, udobja in praktične rabe.
Sedeži imajo na voljo kar 16 prednastavljenih konfiguracij, vgrajena pa je celo masaža.
Voznik lahko izbira tudi med komfortnim oziroma športnim načinom vožnje. Motorji so 3,5-litrski V6 z 272 KM, novi 5-litrski V8 z 388 KM, drugo leto pa prideta še dva, 3,2-litrski V6 dizel z 231 KM in edini že znani 12-valjni primerek, ki ima zdaj 517 KM in 830 Nm navora že pri 1900 vrtljajih.
Poseben zavorni sistem
Pri tehničnih novostih gre poudariti zavorni sistem Brake Assist Plus, ki je navezan na aktivni radar v nosu (poskusite se zaleteti v pred seboj vozeče vozilo), elektronika dejansko izračuna zavorno pot, in čeprav je voznik v paniki le ošvrknil zavorni pedal, bo S zaviral na polno.
Distronic Plus je že znan tempomat, ki dejavno sodeluje z radarjem, prej je bil omejen na hitrosti med 40 in 160 km/h, zdaj deluje že v razponu od 0 do 200 km/h, kar končno pomeni, da S v koloni vozi povsem samostojno in ob stoječi koloni tudi ustavi in spelje samostojno.
Čudo nemške avtomobilske tehnike, ki bo v salonih že od septembra, bomo pri nas ugledali predvidoma konec oktobra.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje