V kompaktno ibizo nove generacije, ki je tudi na slovenskem trgu na prodaj že več kot pol leta, so pri Seatu vgradili še zmogljivejši bencinski 1,4-litrski motor TSI z največjo močjo 132 kilovatov (180 KM) in navorom 250 Nm ter vse skupaj oplemenitili z dovolj dodatki, da so dobili dostojno naslednico tradicije začete leta 1997.
Ibiza cupra ima ob že omenjenem motorju, ki avtomobil od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 6,9 sekunde in zagotavlja doseganje hitrosti do 228 kilometrov na uro, vgrajen še sedemstopenjski samodejni menjalnik DSG, elektronsko zaporo diferenciala XDS in zmogljivejši zavorni sistem. Znižano podvozje s 17-palčnimi platišči zagotavlja bolj brezkompromisno izkoriščanje zmogljivosti pogonskega agregata, zahtevnejšim uporabnikom pa bodo ponudili še zavorni sistem, primeren za dirkalnike.
Trivratna cupra se od krotkejših sorodnic razlikuje tudi po podrobnostih na zunanjosti, predvsem drugačnih usmernikih zraka in difuzorju na zadku. V notranjosti pa poleg športne "kozmetike" izstopa multimedijski sistem s prenosnim petpalčnim zaslonom, povsem po okusu mlajših generacij uporabnikov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje