V to jih je prisililo pospešeno delovanje tekmecev v smeri elektrifikacije. To je lepo vidno tudi na avtomobilskem salonu v Parizu, kjer med najbolj odmevne novosti spadajo ravno električni avtomobili. Opel je napadel s čisto novo ampero-e, ki z enim polnjenjem ponuja do pred kratkim nepredstavljivih 500 kilometrov dosega, tu pa so še Renault, ki je predstavil izboljšani zoe s 400 kilometri dosega, ter Mercedes in Volkswagen, ki sta s konceptoma generation EQ in I.D. predstavila svoji strategiji uvajanja novih električnih modelov.
i ni dovolj
Naraščajoča priljubljenost električnih vozil je BMW spodbudila k temu, da bo leta 2019 predstavil Minijev električni model, leto pozneje pa še električno različico športnega terenca X3. Tu je BMW, po mnenju njegovega prvega moža Heralda Kruegerja v prednosti, saj bo lahko uporabil pogonske sklope in druge rešitve iz serije i.
Doseg in drugi tehnični podatki za električni mini in X3 niso še znani, a gotovo bodo na ravni tekmecev, kar velja tudi za cene. O tem, da gre za ključno vprašanje v aktivnostih znamke, priča tudi dejstvo, da se BMW-jevo vodstvo ni udeležilo pariškega avtomobilskega salona, temveč je v Münchnu staknilo glave in odločalo o novih strategijah. Minili so namreč časi, ko se je strategija naprej določila, nato je sledila potrditev, do izvršitve pa je lahko minilo tudi deset let. Potrebna sta konstanten razvoj ter konstantno prilagajanje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje