Rešili nemške delavce, kaj se bo zgodilo z južnoafriškimi? Foto:
Rešili nemške delavce, kaj se bo zgodilo z južnoafriškimi? Foto:
Prodaja Chryslerja.
Kmalu samo še Daimler. Foto: EPA

Golfe z volanom na desni strani izdelujejo v kraju Uitenhage v JAR-u za azijsko-pacifiško regijo, proizvodnjo pa naj bi leta 2008 preselili v nemški Wolfsburg. V podjetju informacij niso želeli potrditi.

Nemški proizvajalec avtomobilov tako izpolnuje dogovor s sindikatom IG Metall, saj bodo tako v Nemčiji ohranili 1.100 delovnih mest, v zameno pa bodo delavci brez dodatnega plačila delali dlje. Ta delovna mesta so sicer ogrožena zaradi večje produktivnosti in sprememb, povezanimi s predstavitvijo novega modela naslednje leto. V Wolfsburgu bi Nemci izdelali od 40.000 do 45.000 vozil.

Proizvodnja golfa sicer predstavlja tretjino proizvodnje v tovarni v Uitenhagu, tam izdelujejo tudi vozila polo. V JAR-u je pri Volkswagnu zaposlenih okoli 6.600 ljudi.

Prodaja Chryslerja končana
Še pri enem nemškem avtomobilistu je bilo te dni pestro. DaimlerChrysler je dokončno končal prodajo svojega ameriškega dela - Chryslerja. Novi lastnik je postal zasebni investicijski sklad Cerberus. Nemški avtomobilski koncern bo pozval svoje delničarje, naj odobrijo novo ime družbe - Daimler. "Začenja se novo poglavje v zgodovini naše družbe," je dejal izvršni direktor DaimlerChryslerja Dieter Zetsche.