Tudi doblo cargo je na slovenskem trgu na voljo v uporabni in cenovno ugodni kombinirani različici s petimi sedeži in ločenim tovornim prostorom. Foto: M. Kr.
Tudi doblo cargo je na slovenskem trgu na voljo v uporabni in cenovno ugodni kombinirani različici s petimi sedeži in ločenim tovornim prostorom. Foto: M. Kr.

V Sloveniji je na voljo pet karoserijskih različic: furgon z dolgo ali kratko medosno razdaljo, furgon z visoko streho, combi s petimi sedeži, s kratko ali dolgo medosno razdaljo. Pri pogonskih agregatih pa lahko kupci izbirajo med enim bencinskim motorjem 1,4 16v s 70 kW (95 KM) euro 5 in tremi turbodizelskimi. Prvi je 1,3 multijet drugega rodu 16v s 66 kW (90 KM), sledi 1,6 multijet 16v s 77 kW (105 KM), vrh pogonske ponudbe pa prestavlja 2,0 multijet 16v z 99 kW (135 KM). Motorji serijsko ustrezajo standardu euro 4, na voljo pa so tudi v različici euro 5. Za prenos moči skrbijo 5- in 6-stopenjski menjalniki.

Kljub višjim cenam na uradnih cenikih so se pri uvozniku odločili za promocijski popust v višini 2.500 evrov, kar pomeni, da je vrednost najcenejšega dobloja cargo 9.490,00 EUR.

Ugodna cena, mednarodno priznanje in predvsem lastnosti novega dobloja cargo bodo pri pridobivanju naklonjenosti pomembni aduti. Pri Fiatu poudarjajo, da njihov novi dostavnik ponuja kupcem veliko uporabnosti. Notranjo dolžino tovornega prostora do 2,17 m, nosilnost od 750 do 1000 kg, porabo v kombiniranem ciklu 4,8 l/100 km in avtonomijo 1.250 km pri različici z motorjem 1,3 multijet s 77 kW (90 KM)).

Tovorni prostor ima pravilno škatlasto obliko in ga je mogoče v celoti izkoristiti. Notranje mere pri različicah s kratko medosno razdaljo pomenijo 182 cm dolžine za tovor, pri dolgi medosni razdalji pa 217 cm. V širino meri 171 cm, visok je 130 cm, pri različicah s povišano streho pa 155 cm. Notranja razdalja med blatnikoma je 123 cm, kar pomeni, da je mogoče prepeljati hkrati dve evro paleti.

V primerjavi s prejšnjim modelom so intervali vzdrževalnih posegov daljši. Obvezni servisi, ki so bili pri prejšnjem motorju 1,3 multijet 16v načrtovani na 20.000 prevoženih kilometrov, so pri novem motorju 1,3 multijet 16v (euro 5) predvideni na vsakih 35.000 km. Prihranek pri rednih vzdrževalnih stroških pri 120.000 prevoženih kilometrih tako po zagotovilih izdelovalca znaša 34 odstotkov.