Na mednarodnem sejmu gospodarskih vozil v Hannovru je priznanje »International Van of the Year 2011« iz rok predsednika žirije Pietra Wiemana prevzel Lorenzo Sistino, prvi mož Fiata Professional. Foto: Fiat
Na mednarodnem sejmu gospodarskih vozil v Hannovru je priznanje »International Van of the Year 2011« iz rok predsednika žirije Pietra Wiemana prevzel Lorenzo Sistino, prvi mož Fiata Professional. Foto: Fiat
Fiat doblo cargo
Žirijo sta med drugim prepričala obsežna ponudba karoserijskih različic in pogonskih agregatov. Foto: Fiat

Mednarodna žirija štiriindvajsetih novinarjev specialistov za lahka dostavna vozila, ki odloča o podelitvi naslova »International Van of the Year 2011«, je Fiatovemu malemu dostavniku dodelila 128 od 168 mogočih točk. Svojo odločitev so med drugim utemeljili tudi s tem, da doblo ponuja največji obseg platform in karoserijskih različic v tem razredu. Doblojeva paleta namreč obsega različice z dolgo medosno razdaljo, povišano streho, kabino s šasijo za naknadno nadgradnjo ter mali tovornjak s kesonom. Veliko možnosti izbire in prilagoditve potrebam pa kupcem zagotavlja tudi obsežna ponudba pogonskih agregatov.

Prestižno priznanje so podelili na mednarodnem salonu gospodarskih vozil v Hannovru, ki danes uradno odpira vrata tudi za obiskovalce in bo odprt do 30. septembra.

Novi doblo cargo je zasnovan na novi platformi, ki med drugim omogoča dober izkoristek tovornega prostora. V notranjosti je mogoče voziti predmete, dolge do 217 cm, notranja širina med blatnikoma je 123 cm, prostornina tovornega prostora pa 4,6 kubičnega metra. V različici s povišano streho, ki za zdaj še ni na voljo, bo prostornina tovornega prostora 5,4 kubičnega metra prostora. Kupci pa lahko izbirajo tudi med dvema opcijama nosilnosti, in sicer 750 ali 1.000 kilogramov.

V ponudbi je za zdaj pet motorjev. Dva bencinska, in sicer 1,4 s 70 kW (95 KM) in 1,4 T-jet natural power z 88 kW (120 KM), s prvim prisilno polnjenim agregatom z dvojnim napajanjem metan/bencin, ter trije turbodizelski: 1,3 multijet drugega rodu z močjo 66 kW (90 KM), 1,6 multijet z močjo 77 kW (105 KM) in 2,0 multijet z močjo 99 kW (135 KM). Motorji ustrezajo standardu euro 5, so serijsko opremljeni s sistemom start&stop™ in filtrom trdih delcev (dizelske različice).

Ponudbo pa bo konec leta dopolnil še dizelski motor 1,6 multijet z močjo 66 kW (90 KM) z robotiziranim menjalnikom.