Pri japonskem avtomobilskem proizvajalcu so se za to besedo odločili, ker puyo nima ostrih robov. Avtomobil ima namesto volana krmilno palico, posebnost avta pa je tudi ta, da spreminja barvo. Odvisno, ali stoji ali pa se vozi.
Puyo je prekrit s silicijem tako zunaj kot v notranjosti, zato je avtomobil mehkejši kot radirka, tako da ga lahko "uščipnemo" s prsti.
Najnovejši Hondin koncept je okolju prijazno vozilo na gorivne celice. Elektriko pridobiva iz vodikovega goriva in kisika, v okolje pa izpušča samo vodo. Kakšna pa bo moč puya? Predstavnik Honde je povedal, da je o tem še preuranjeno govoriti.
Honda skrbi za varnost
Puyo verjetno ne bo zapeljal v prodajne salone pred letom 2020, zato pa kaže, v katero smer gre Honda, ki je vedno znala poskrbeti za varnost. Honda je leta 1987 kot prvi japonski proizvajalec avtomobilov v svoja vozila namestila zračne blazine. Leta 2004 so pri Hondi v enega od svojih modelov vstavili infrardeče kamere, ki vozniku omogočajo, da na zaslonu opazi predmete pred seboj v temi.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje