Renault je malemu mestnemu križancu capturju in kompaktnemu športnemu terencu koleosu zdaj dodal še svojega prvega križanca v C-segmentu kadjarja.
Renault je v zadnjih letih zamudil veliko, kar dokazuje Nissan s qashqaijem, ki je samo lani v Evropi prodal več kot 200.000 modelov. S kadjarjem pa ne želijo prodreti zgolj na evropski trg, ampak so cilji postavljeni globalno.
Kadjar je veliki brat capturja, ki v svoj segment prinaša atletsko zunanjost, športna je tudi notranjost, veliko je praktičnih zamisli. Zunanje mere, v dolžino meri 4,45 metra, v širino 1,84 metra in v višino 1,6 metra, ga naredijo zelo kompaktnega. Premer obračalnega kroga je 10,72 metra. Novi križanec ima gensko zasnovo Renaulta, narejen pa je na skupni konstrukcijski osnovi zveze Renault-Nissan, kar pomeni, da je soroden qashqaiju.
Veliko novosti
Zaščitni znak je oblika prednjega dela z linijo kromirane letve na maski, ki se razteza čez oba žarometa, kar povečuje vtis širine avtomobila. Velika kolesa s premerom 690 milimetrov v kombinaciji z do 19-palčnimi platišči (glede na različico) poudarjajo športno noto.
Kadjar ima dvojne žaromete full-led, ki za boljšo varnost poskrbijo z natančnejšim snopom intenzivnejše svetlobe. V ohišji žarometov sta vgrajena dva modula s svetilnimi diodami LED "pure vision", ki opravljata nalogo nezasenčenih in zasenčenih žarometov.
V potovalnem prostoru je instrumentna plošča s 7-palčnim kapacitivnim zaslonom TFT. Ima multimedijsko napravo Renault R-Link 2®, ki bo na voljo tudi v novem espaceu. Naprava omogoča možnost glasovnega upravljanja navigacijske naprave, telefona, aplikacij in radijskega sprejemnika. Osebno nastavljiva glavna stran zaslona olajšuje dostop do najpogosteje uporabljanih funkcij. Ponudba aplikacij je bogatejša na vseh področjih: avtomobil, turizem, obvestila, družbena omrežja in pripomočki.
Pripomočki za varno vožnjo
Kadjarja so dobro založili z asistenčnimi varnostnimi sistemi, kot so pomoč pri zaviranju v sili, opozorilnik za prehajanje oznak voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov z opozarjanjem na prekoračitev hitrosti in kamera za vzvratno vožnjo.
Položaj voznika je zelo podoben kot v limuzini, saj imajo sedeži enak naklonski kot naslonov. Zadnja klop je deljiva v razmerju 1/3 – 2/3, podre pa se s potegom za ročico v prtljažnem delu. Sopotnikov sedež spredaj se s potegom za ročico poklopi in spremeni v mizico, povečan prostor pa omogoča prevoz dolgih predmetov. Prtljažni del z dvojnim dnom v osnovi meri 472 litrov, v potniškem prostoru je za 30 litrov različnih odlagalnih površin.
V izvedenki s štirikolesnim pogonom lahko voznik izbira tri nastavitve delovanja (Auto, LOCK in 2WD), ki omogočajo izbiro najprimernejšega programa za prenos moči. V izvedenki s pogonom na prednji kolesi je opremljen s funkcijo extended grip, ki izboljšuje oprijem cestišča v zahtevnih pogojih. Odmik od tal meri 19 centimetrov.
Nekaj podatkov bo ostalo skritih do uradnega razkritja na avtomobilskem salonu v Ženevi, med drugim tudi, kakšna bo ponudba pogonskih motorjev. Ti bodo verjetno zelo podobni tistim, ki poganjajo qashqaija.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje