Renault-Nissan na vzhodnem trgu sicer že nekaj časa ponuja model Venucia e30, »preznačkani« Nissan Leaf, ki pa ne dosega želenih prodajnih rezultatov, saj so v letu 2015 prodali nekaj manj kot tisoč tristo primerkov omenjenega avtomobila. Ob cilju kitajske vlade, da bodo do leta 2020 na svojih cestah imeli pet milijonov električnih in hibridnih vozil, so si v navezi obetali boljše prodajne številke.
Razlog za slabo prodajo električnih vozil tiči v visoki ceni glede na konkurenco. Za kitajsko različico modela Leaf je namreč treba odšteti dobrih trideset tisoč evrov, medtem ko se cene na Kitajskem proizvedenih električnih vozil gibljejo med štiri in šest tisoč evri. Carlos Ghosn, vodilni mož naveze Renault-Nissan, rešitev vidi v poceni električnem avtomobilu, pri katerem bo treba najti kompromis med ceno in zmogljivostjo, da bo prodajno uspešen na rastočem trgu.
Renault bo leta 2017 pričel tržiti električne različice modela Fluence, ki bo na tamkajšnjem trgu, za razliko od modela Kadjar, dobil novo ime in logotip Dongfeng. Proizvodnja avtomobila bo sicer tekla v na novo odprti tovarni, a spodnji del vozila jim bo dobavljala tovarna v Južni Koreji.
Donfeng Renault odprl prvo tovarno na Kitajskem
V pričetku decembra leta 2015 je avtomobilska družba Donfeng Renault odprla tovarno v kraju Vuhan. V dobrem letu dni zgrajena tovarna ima začetni obseg proizvodnje sto petdeset tisoč vozil na leto, in jo je moč podvojiti. Prvi model, ki ga je tovarna pričela proizvajati, je za kitajski trg prilagojena različica modela Kadjar, katerega prodaja bo stekla v marcu leta 2016.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje