Pri francoski znamki se namreč radi pohvalijo s številkami, ki dokazujejo, da so na evropski ravni vodilna znamka v segmentu lahkih gospodarskih vozil in da so zelo uspešni tudi na globalni ravni.
Uspešnih izdelkov po navadi ni modro pretirano spreminjati in pri lahkih gospodarskih vozilih Renault očitno ne želi tvegati. Novi trafic si sicer zaradi tehnoloških in konstrukcijskih sprememb sicer brez pomislekov zasluži oznako novi, a vsaj del zasnove je ostal enak kot pri predhodniku. Tako so na primer kljub dejstvu, da so različice novega rodu večje kot pri predhodniku, ohranili obliko sicer prostornejšega tovornega prostora in tako omogočili prenos vgradne opreme iz predhodnika brez nepotrebnih stroškov.
Višja raven uporabnosti tovornega prostora
Veliko pozornosti so konstruktorji namenili tudi uporabnosti tovornega prostora trafica, ki ga je mogoče po zaslugi nekaterih dodatkov še bolje izkoristiti in na primer prevažati predmete, daljše od same dolžine prostora, ali pa del tovora obesiti pod streho. Kupcem bodo ponujali različice s prostornino od 5,2 do 8,6 kubičnega metra.
Ponudba pogonskih agregatov obsega štiri motorje, in sicer dva z enojnim turbopolnilnikom, dCi 90 in dCi 115 - prvi zmore 66 kilovatov moči (90 KM) in drugi 84 kilovatov moči (115 KM) -, ter dva z dvema turbopolnilnikoma, dCi 120 in dCi 140 - prvi zmore 88 kilovatov moči (120 KM) in drugi 103 kilovate moči (140 KM). Po zagotovilih konstruktorjev vse motorje odlikujejo skromna poraba goriva, odzivnost in prožnost.
Potujoča pisarna
Opaznejše spremembe pa z novim rodom trafica prihajajo v kabini, ki bolje opravlja nalogo mobilnega delovnega mesta. Poleg višje ravni kakovosti uporabljenih materialov in za ta razred že kar obveznega približevanja ravni udobja osebnih avtomobilov se ponaša tudi z dodatki, prilagojenimi sodobnim komunikacijskim in delovnim pripomočkom.
Trenutno je trafic na voljo le v različicah s tovornim delom, že v drugi polovici oktobra pa naj bi bila na voljo tudi različica za prevoz potnikov. Za najcenejšega trafica je treba na slovenskem trgu po ceniku odšteti 19.630 evrov, a pri zastopniku znamke so že napovedali tako rekoč obvezne popuste.
Master je največji v ponudbi
S številnimi novostmi pa se lahko pohvali tudi traficov večji sorodnik master. Na trg prihaja s posodobljeno ponudbo pogonskih agregatov, pri katerih osnovo predstavlja 2,3-litrski motor dCi. Dvema različicama so dodali enojni turbopolnilnik, dvema pa dvojni. Razpon ponudbe moči motorjev tako sega od 81 (110 KM) do 120 kilovatov (165 KM).
Sodobneje je zasnovana tudi njegova kabina, več je tehnološko naprednih dodatkov, ki zagotavljajo višjo raven varnosti in udobja. Na slovenskem trgu je treba po uradnem ceniku za najcenejšega masterja odšteti 22.692 evrov, a tudi tukaj že ponujajo popuste.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje