Leto 2014 je v znamenju novosti na trgu lahkih gospodarskih vozil med katere sodi tudi skupni izdelek General Motorsa in Renaulta, ki predstavlja nadaljevanje nekajletne tradicije sodelovanja obeh izdelovalcev na področju lahkih gospodarskih vozil. Uradno skupno razvit dostavnik pa bodo izdelovali v dveh različnih tovarnah. Trafic bo nastajal v francoski tovarni skupine Renault, vivaro pa v britanski koncerna General Motors, kjer mu bodo nadeli Oplov ali Vauxhallov znak.
Za obe znamki predstavlja nova generacija dostavnika pomemben prodajni adut. Na mednarodni predpremieri obeh novincev v Amsterdamu je Renaultov podpredsednik globalne prodaje lahkih gospodarskih vozil Pascal Schmitt poudaril, da si nameravajo s Traficom še utrditi položaj vodilne znamke v Evropi, kjer v vrhu vztrajajo že od leta 1998.
Pri Oplu pa po besedah General Motorsovega izvršnega vodje razvojnih inženirjev za lahka gospodarska vozila Charlesa Kleina v Vivaru vidijo pravo orodje za vrnitev med vodilne znamke tudi na področju lahkih gospodarskih vozil. Novinca nameravajo podpreti še z nekaterimi organizacijskimi spremembami na področju prodaje in poprodaje ter organizirati ekipe specialistov, ki se bodo posvečale le prizadevanjem za rast prodaje lahkih gospodarskih vozil. Vse skupaj pa je del strategije oziroma ciljev, ki si jih je Opel zastavil do leta 2022, ko naj bi na trg poslali skupno 23 novih modelov.
Uporabnost po meri posameznega kupca
Ne glede na to, kateri znak nosi na prednji maski, zadku, volanu ali pokrovih koles, je po prvih vtisih s statične predpremiere Trafica in Vivara mogoče zapisati, da bo novinec očitno dorasel novim izzivom, ki jih prinaša boj za kupce na trgu lahkih gospodarskih vozil. Karoserijsko pestrost in prilagodljivost tehnološko naprednega dostavnika so nadgradili z bogatejšo ponudbo opreme, vsestransko izbiro pogonskih agregatov in nenazadnje dovolj všečno zunanjo podobo.
Novinec bo na voljo v dveh dolžinah, obe sta za 216 milimetrov daljši kot pri neposrednem predhodniku. Izvedba L1 je dolga 4.998 milimetrov, L2 pa 5.398 milimetrov. Pri obeh bodo lahko kupci izbirali tudi med dvema višinama, kar pomeni prostornino tovornega prostora od 5,2 (L1H1) do (L2H2) 8,6 kubičnega metra. Na račun podaljšanja dolžine vozila je v primerjavi s predhodnikom največ pridobil predvsem tovorni prostor, ki je v izvedbi H1 prostornejši za 200 in pri H2 za 300 litrov prostornine, v njem pa je prostor za tri evropalete, ki jih je mogoče naložiti tudi skozi odprtino drsnih bočnih vrat.
Delovno mesto za volanom
Konstruktorji novinca so se potrudili tudi pri zasnovi voznikovega delovnega mesta oziroma potujoče pisarne. Poleg bolj kakovostnih, a hkrati trpežnih materialov je celotna zasnova vizualno in funkcionalno bližje osebnim avtomobilom, obenem pa ponuja veliko rešitev, ki jih pri vsakdanji uporabi potrebujejo vozniki dostavnikov. V kabini je dovolj prostora in priključkov za delovanje in namestitev različnih prenosnih naprav – od pametnih telefonov do prenosnikov, sredinski del med voznikom in sovoznikom je mogoče spremeniti v delovno površino.
Učinkovitejši in bolj gospodarni motorji
Pomemben korak na poti k osvajanju kupcev pa so naredili tudi na področju ponudbe pogonskih agregatov. V ponudbi bosta dva 1,6-litrska dizelska motorja s po dvema izvedbama moči. Kljub uradno različnim oznakam Renaulta in Opla so motorji skupni. Začetek ponudbe bo predstavljal 1,6-litrski motor s 66 kilovati (90 KM) moči in navorom 260 Nm, sledila bo tehnološko skoraj enaka različica s 85 kilovati (115 KM) moči in 300 Nm navora, nato pa še dve različici, oplemeniteni z dvema turbinskima polnilnikoma. Šibkejša z 88 kilovati (120 KM) in navorom 320 Nm ter močnejša s 103 kilovati (140 KM) in navorom 340 Nm.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje