Za preizkuse je poskrbela britanska organizacija Thacam, pri ocenjevanju pa so ji pomagali strokovnjaki iz mednarodne zavarovalniške skupine za preprečevanje poškodb vratu (International Insurance Whiplash Prevention Group).
Strokovnjaki francoskega avtomobilskega velikana so pri varnosti posebno pozornost namenili tudi zadnjim sedežem, zato ni presenetljivo, da sta bila najboljše ocene deležna tudi manjša modela clio in modus. Na testih so za ponazoritev značilnega trka od zadaj s hitrostjo 16 km na uro uporabili posebno preizkusno napravo, preizkusno lutko in vozniške sedeže večine avtomobilskih modelov.
Le 35 sedežev z najvišjo oceno
Najvišjo oceno je dobilo le 35 od skupno 162 preizkušenih sedežev, nekaj znamk pa sploh ni sodelovalo pri ocenjevanju. Opravili so še geometrično preverjanje sedežev, pri katerem so zmerili višinsko nastavljivost zglavnikov in njih oddaljenost glave. Če je bilo zatilje od vzglavnika oddaljeno več kot 8 centimetrov, so tak sedež izločili in niso izvedli še dinamičnega preizkusa.
Renault razvil posebne vzglavnike
Za učinkovito zaščito otrok so pri Renaultu razvili posebne vzglavnike za zadnje sedeže, ki jih je že mogoče vgraditi v modele clio III, scénic, grand scénic, laguna in espace.
Gornji del tega vzglavnika se lahko preprosto razpre navzdol in zaradi U-oblike otrokom zagotavlja udobno in varno oporo glave v treh smereh. Boleče in pogosto tudi dolgotrajne posledice prometnih nesreč zaradi trka od zadaj na leto ima kar okrog 200 tisoč Nemcev in okrog 250 tisoč ljudi v Veliki Britaniji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje