Porschejevi dirkalniki so vedno predstavljali draž za avtomobilske predelovalce, nič drugače pa ni z modelom 997 turbo. Poleg manjših oblikovnih rešitev so bili v ospredju vedno večja moč in s tem končna hitrost ter predvsem pospeški.
V tovarni iz Ohia je nastala rešitev, ki se imenuje switzer perfomance P800 997. Pod pokrovom se skriva motor, ki je sposoben razviti nekaj manj kot 600 kW (800 KM), kar je 240 kilovatov več, kot jih ima motor v izvirniku. Pogon ima seveda na vsa štiri kolesa. Da doseže 100 kilometrov na uro, potrebuje manj kot tri sekunde, četrt milje (400 metrov) pa odpelje v desetih sekundah.
Ob tem se seveda zastavlja vprašanje, od kje so Američani dobili vso dodatno moč? Odgovor se skriva v dveh lastnih turbopolnilnikih GT30, predelanem hladilnem sistemu Switzer MONSTER, elektronskem sistemu za nadzor nad dovajanjem goriva, izboljšanem izpušnem sistemu in karbonski sklopki.
V videoposnetku si oglejte testiranje avtomobila na dinamometru.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje