Z njuno 67. zmago sta še pred koncem prvenstva že zagotovila Citroënu naslov svetovnega prvaka med konstruktorji, sama pa sta na dobri poti, da osvojita tudi naslov prvakov med posadkami.
Pri Citroënu se naslova brez dvoma veselijo toliko bolj, ker je letošnja sezona premierna za njihovo novo reli vozilo WRC različico modela DS3. Zmagoviti dirkalnik so ustvarili v športnem oddelku znamke, ki se lahko pohvali s številnimi lovorikami iz motošporta, za osnovo pa so uporabili serijski model DS3, od katerega je dejansko ostalo bore malo.
Temeljite športne predelave so bili deležni karoserija, podvozje, pogonski agregat, v notranjosti skoraj ni sledu o serijskih elementih. V 3.948 milimetrov dolgem in 1.820 širokem dirkalniku je vgrajen 1,6-litrski motor, ki zmore zavidljivih 224 kilovatov (300 KM) pri 6.000 vrtljajih in 350 Nm navora pri 3.250 vrtljajih. Moč se preko šeststopenjskega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa.
Čeprav morajo v francoskem taboru počakati še na uradno potrditev osvojitve naslova s strani FIA, pa so prve steklenice šampanjca že odprli, pa čeprav neuradno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje