Električni avtomobili naj bi rešili svet pred onesnaženjem. Električna vozila so brezemisijska, zaradi česar vlade po svetu pri nakupu ponujajo ugodnosti, kot so denarne subvencije, s tem pa spodbujajo prodajo EV-vozil. V Singapurju je drugače.
Kupec električne tesle S iz Singapurja je bil šokiran, ko je želel uvoziti električno vozilo v državo. Namesto pričakovanega popusta mu je država izstavila račun za skoraj 10.000 evrov, ker naj bi bilo električno vozilo onesnaževalec okolja. Tesla model S je 100-odstotno električno športno vozilo, to pomeni, da je brez izpustov. Kaj se je torej zgodilo?
Neobnovljivi viri elektrike so onesnaževalci
Oblasti v Singapurju, kjer vlagajo veliko denarja v gradnjo energijskih mrež za pridobivanje elektrike s pomočjo obnovljivih virov sončne energije in vetra, obdavčujejo vozila glede na stopnjo onesnaževanja okolja. Pri električnih vozilih vključijo tudi onesnaženje, ki nastane s pridobivanjem elektrike, ki jo potem uporablja vozilo za pogon. Oblasti v Singapurju so tako izračunale, da tesla S porabi 444 Wh/km, kar je veliko odstopanje od 181 Wh/km, ki jih v tehničnih specifikacijah vozila navajajo pri Tesla Motorsu.
Presenečeni so bili tudi pri Tesli, kjer so za spletno stran BBC Autos izjavili: "Električni avtomobili, kot je tesla S, ustvarijo trikrat manj ogljikovega dioksida kot ekvivalent avtomobila na bencinski pogon. S tem se tesla S vključuje v skupino najčistejših avtomobilov v Singapurju." Pri Tesli trdijo, da pri 181 Wh/km tesla S v zrak izpusti 90 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, medtem ko podoben avtomobil, mercedes razreda S, v zrak na kilometer poti izpusti 200 gramov ogljikovega dioksida.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje