Osem mesecev po prvih skicah smo lahko izjemen izid projekta DLS prvič videli na ekskluzivnem festivalu hitrosti v Goodwoodu. Tu je požel izjemno veliko zanimanja. O tem, zakaj je tako, pa poleg prečiščene oblike pričajo prefinjene tehnične rešitve, kot so ventili iz titana, ki štirilitrskemu šestvaljniku omogočajo, da se zavrti do 9.000 vrtljajev na minuto.
Gre za najbolj dodelano predelavo podjetja, ki je zaslovelo s tehničnimi posodobitvami klasičnih porschejev 911. Tokrat so se namreč za pomoč obrnili na inženirski oddelek ekipe formule 1 Williams ter na slavnega nemškega inženirja Hansa Mezgerja, ki je do polovice devetdesetih let prejšnjega stoletja predelal na desetine motorjev za cestne in dirkalne porscheje.
Tokrat so za osnovo vzeli 3,6-litrski motor in model 964 ter mu povečali prostornino na štiri litre. Med drugim so mu namenili vbrizgalne šobe v slogu dirkalnikov formule 1 ter nov sistem mazanja. Tako so dosegli moč 368 kilovatov (500 KM), ki se prenaša na zadnji kolesi prek ročnega šeststopenjskega menjalnika.
Prefinjena tehnika in vrhunski materiali
Poleg tega so uporabili zavore iz kompozitnega materiala, 18-palčna platišča iz magnezija ter lažje vzmetenje s trikotnimi vodili spredaj in McPherson zadaj. Omeniti velja tudi Boschevo elektroniko, ki upravlja sistem proti blokiranju zavor ABS, sistem proti zdrsu pogonskih koles ter sistem za nadzor stabilnosti, ki jih je mogoče popolnoma izklopiti.
Karoserija je izdelana iz ogljikovih vlaken, ki poleg kakovostnega usnja krasijo tudi kabino. Sedeža in volanski obroč sta izdelala Recaro oziroma Momo, za sedežema pa vidimo posebno varnostno ogrodje.
Singer bo izdelal le 75 primerkov modela DLS in zanje zahtevali po 1,8 milijona dolarjev oziroma 1,55 milijona evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje