Novi V60 bo najprej na prodaj na tistih evropskih trgih, ki so za znamko najpomembnejši. Poleg Švedske so to Velika Britanija, Nizozemska, Italija in Nemčija. Foto: Volvo
Novi V60 bo najprej na prodaj na tistih evropskih trgih, ki so za znamko najpomembnejši. Poleg Švedske so to Velika Britanija, Nizozemska, Italija in Nemčija. Foto: Volvo
Novi Volvo V60
Oblikovno tudi V60 prikriva svojo karavansko podobo in se spogleduje z bolj dinamičnimi karoserijskimi različicami. Foto: Volvo
Novi Volvo V60
Notranjost je sodobna, a skandinavsko umirjena in prilagojena praktični uporabi. Foto: Volvo

Kot poudarjajo pri proizvajalcu, številka 60 po novem označuje razred dinamičnih in vsestransko uporabnih vozil, ki niso namenjeni le pragmatičnim, temveč tudi čustvenim kupcem, ki avtomobile kupujejo ne le zaradi potreb, ampak tudi želje.

Novi V60 bo na voljo s pestro ponudbo bencinskih in dizelskih motorjev z razponom moči od racionalnih 115 KM pri 1,6-litrski dizelski različici DRIVe do 304 KM pri 3,0-litrskem bencinskem šestvaljniku. Začetek prodaje na prvih evropskih trgih je predviden za letošnjo jesen.

Tudi emocionalni in ne le racionalni nakupi
Glede na ponudbo motorjev pri Volvu očitno računajo na zelo širok krog uporabnikov in sledijo že omenjeni želji po privabljanju emocionalnih in ne le racionalnih kupcev. Slednji se za nakup novega vozila odločajo pragmatično in v skladu z dejanskimi potrebami, približno vsake tri ali štiri leta. Tisti, ki podležejo želji po vozilu, ki jim je všeč in si ga seveda lahko privoščijo, pa so pripravljeni na hitrejše menjave v skladu s trenutno ponudbo na trgu.

Trije dizelski in pet bencinskih motorjev
Racionalnim kupcem bodo verjetno bolj po godu različice z manj zmogljivimi pogonskimi agregati. Najmanj moči zagotavlja 1,6-litrski dizelski štirivaljnik z navorom 270 Nm, v do okolja prijaznejši različici DRIVe, ki z različnimi priredbami vozila zagotavlja tudi najnižje izpuste ogljikovega dioksida. Ponudbo dizelskih agregatov dopolnjujeta še dva petvaljnika, in sicer 2,0-litrski s 163 KM in 2,4-litrski z 205 KM. Prvi ima 400 in drugi 420 Nm navora.

Bencinskih motorjev bo pet, dva 1,6-litrska s 150 KM in 180 KM ter navorom 240 Nm pri obeh, dva 2,0-litrska z 203 KM in 240 KM ter navoroma 300 in 320 Nm, vrh ponudbe pa bo predstavljal 3,0-litrski motor V6 s 304 KM in največjim navorom 440 Nm.
Kot zagotavljajo pri proizvajalcu, so pri vseh nadgrajenih motorjih poskrbeli za izboljšave, ki zagotavljajo nižje izpuste ogljikovega dioksida in nižjo porabo v primerjavi s predhodniki. Trije motorji pa so novi, 2,0T GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection) in oba 1,6 GTDi.

Obilo visoke varnostne tehnologije
V karavanskem novincu je, kot legendarni tradiciji znamke pristoji, na voljo tudi obilo vrhunske varnostne tehnologije, ki pomaga vozniku v različnih okoljih. V primeru neizbežnega trčenja pa poskuša čim bolj zaščititi potnike in zmanjšati učinke tudi na druge udeležence.

Med posebnostmi je sistem za zaščito pešcev, ki voznika opozarja nanje, hkrati pa spremlja tudi ostala vozila in vozniku svetuje reakcije oziroma se v skladu z nastavitvami odziva samodejno. Sistem lahko tako povsem samodejno prepreči trčenje s pešcem ali drugim vozilom pri hitrostih do 35 km/h. Pri višjih začetnih hitrostih pa z ukrepanjem kar se da zmanjša hitrost ob naletu, kar pomeni tudi manjše posledice za udeležence.

Na seznamu serijske in dodatne opreme pa je mogoče med drugim najti tudi omejevalnik hitrosti, aktivni tempomat, senzorje, ki zaznavajo prevračanje vozila in sprožijo zategovalnike varnostnih pasov, varnostne mehove in zavesice, aktivne vzglavnike in še marsikaj drugega, kar lahko prepreči ali zmanjša poškodbe v primeru prometne nesreče.