Že skoraj sedem let je preteklo, odkar so predstavili prvi model (če štejemo samo novodobnega superba, sicer se je ime superb pri Škodi pojavilo že pred nekaj desetletji), zdaj pa je prišel čas, da vsem obstoječim lastnikom, ki jih je blizu 130.000, pa tudi nekaterim novim, ponudijo nov model.
Najmočnejši motor s 191 kW močjo
Novi superb je opremljen tudi z naprednimi koncernskimi agregati in menjalniki: superb greenline je opremljen z 1,9-litrskim TDI-motorjem, ki zmore 77 kW moči, ob povprečni porabi goriva 5,1 litra na 100 prevoženih km pa zagotavlja izpust škodljivega CO2 manj kot 140g/km. 2-litrski TDI ponuja ali 103 ali 125 kW. Najšibkejši bencinski agregat je 92-kilovatni 1,4 TSI, močnejši je 1,8 TSI s 118 kW, vrh ponudbe pa predstavlja 3,6-litrski 6-valjni FSI s 191 kW moči. Menjalniki so 5- ali 6-stopenjski ročni ali pa 6- in 7-stopenjski avtomatski DSG, pri najmočnejši različici je mogoč tudi 4-kolesni pogon.
Jasno je – superb se rine v razred tekmecev med renaulta laguno, forda mondeo, hyundaija sonato in podobne, nekateri (morda malo manj na glas) omenjajo tudi mercedesa-benza E razred, pa peugeota 607, alfo 166, tudi jaguarja S-Type ...
Cil: 700 tisoč prodanih vozil
Lani je Škoda prodala že 630.000 vozil, po letošnji štirimesečni številki 237.200 se zdi letošnji skupni načrt – preseči število 700.000 uresničljiv. Predvsem trgi v Rusiji, Indiji in na Kitajskem so za Škodo hitrorastoči. Model superb sicer v prodajnih številkah ne dosega visokih odstotkov, je pa prisoten in bo tudi še v naslednjih letih – tudi pri nas, kjer si z obljubljenimi konkurenčnimi cenami obetajo boljšo prodajo kot do zdaj ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje