Novo škodo superb bodo poganjali po trije bencinski in dizelski motorji z razponom moči od 77 kW do 191 kW. Vsi "bencinarji" bodo imeli tehnologijo neposrednega vbrizgavanja goriva, ki prispeva k zmanjšanju porabe in s tem k ugodnejši ekološki bilanci pogonskih agregatov.
Novost je štirivaljni motor TSI z 1,4-litrsko gibno prostornino, ki po zaslugi turbopolnilnika doseže moč 92 kW. Drugi bencinski motor je 1.8 TSI z močjo 118 kW, najmočnejši motor za novi superb pa je novi 3.6 FSI V6 z močjo 191 kW. Ta bo na voljo le v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom.
Novost tudi pri "dizlerjih"
V seznamu dizelskih agregatov najdemo motorje 1.9 TDI PD z močjo 77 kW, 2.0 TDI PD s 103 kW in 2.0 TDI CR z močjo 125 kW. Zadnji, ki je v superbu novost, deluje po sistemu vbrizgavanja goriva prek skupnega voda.
Dvojni prtljažnik
Škodini inženirji so novi superb opremili z edinstvenim konceptom zadnjega pokrova twindoor. Ta omogoča, da odpremo samo pokrov prtljažnika ali pa dvignemo cel zadnji pokrov, vključno z zadnjim oknom. Prljažnik je pri drugi generaciji povečan in znaša 565 litrov.
Čehi so ponosni še na sistem prilagodljivih žarometov AFS (Adaptive Frontlight System), ki osvetlitev ceste prilagaja razmeram, in na izboljšan navigacijski sistem z zaslonom na dotik in trdim diskom.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje