Po dolgi zimi se bodo nekateri lahko zapeljali z najzmogljivejšim SLK-jem doslej. Foto: Mercedes-Benz
Po dolgi zimi se bodo nekateri lahko zapeljali z najzmogljivejšim SLK-jem doslej. Foto: Mercedes-Benz

Pri Mercedes-Benzovih modelih je nadgradnja AMG že nekaj povsem samoumevnega, daleč od samoumevnosti pa so zmogljivosti pogonskih agregatov in celotnih vozil, ki se ponašajo z dodatno oznako AMG. Osemvaljnik SLK-ja spremeni v superšportnika, ki od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 4,6 sekunde, njegova končna hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h.

Kljub zmogljivemu motorju pri izdelovalcu poudarjajo, da naj bi povprečna poraba ostala v mejah »normalnih« avtomobilov, kar v številkah pomeni 8,4 litra goriva na sto kilometrov in izpust ogljikovega dioksida 195 gramov na kilometer. Nizko porabo naj bi med drugim zagotavljali tudi sistemi kot sta na primer start/stop za zaustavljanje motorja med mirovanjem vozila in nadzorovano izklapljanje valjev, ko voznik od 187 kilogramov težkega osemvaljnika ne zahteva polne zmogljivosti.

SLK 55 AMG bo na prve trge pripeljal januarja 2012, za najcenejšo različico bo treba na domačem nemškem trgu odšteti 72.590 evrov. Bolj zahtevnim kupcem pa bodo na voljo tudi še dodatno oplemenitene že tako plemenite različice.