V sodobnem cestnem športniku s »klasično« platneno streho, ki je sorodnik kupeja z dvižnimi vrati, se skriva zmogljiv pogonski agregat. AMG-jev sredinsko nameščeni 6,3-litrski motor V8 namreč zagotavlja kar 420 kilovatov moči (571 KM) in 650 Nm navora. Za prenos moči skrbi sedemstopenjski samodejni menjalnik, vse skupaj pa je v privlačni embalaži, ki je v veliki meri izdelana iz aluminija.
Kot poudarjajo pri izdelovalcu, dvosedežnik poleg odličnih voznih lastnosti razredu primerno ponuja tudi veliko opreme namenjene udobju ter zabavi voznika in sopotnika, vključno z dostopom do spleta.
Za dodatno zabavo voznika pa poskrbi računalnik, ki spremlja dogajanje z vozilom in vozniku posreduje različne podatke o obnašanju vozila in delovanju motorja, podobno kot pri avtomobilskih športnikih na dirkališču. Nadobudni dirkač za volanom roadsterja pa si lahko meri tudi najboljše čase, uradno seveda na krogu dirkališča, neuradno pa verjetno tudi na kakšni obvoznici.
Butični izdelek, za katerega bo treba odšteti vsaj 195.160 evrov, bo kupcem na voljo od prihodnjega meseca dalje, izdelovali ga bodo v Mercedes-Benzovi tovarni v Sindelfingenu, motorje pa jim bodo dostavljali iz AMG-jeve manufakture v Affalterbachu, kjer vztrajajo pri filozofiji izdelave »en človek, en motor«.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje