Kako smo glasovali v redakciji Avtomobilnosti?
Da smo v uredništvu glasovali za clia, zdaj že veste. Zakaj smo tako glasovali? Kaj so argumenti? V Avtomobilnosti vedno težimo k tehnični naprednosti, ker vemo, da to tudi v praksi izboljšuje vsakdan. Do zdaj imamo veliko konkretnih dokazov, da moderni avtomobili rešujejo življenja! Zato bomo vedno podpirali vsakršne napore, da moderno varnostno opremo dobi kar največ Slovencev. Ker to koristi vsem nam. To hkrati pomeni, da nas osnovne cene ne zanimajo, zanima nas, koliko denarja je treba odšteti za moderno opremljen avto.
In v tem pogledu clio opravlja izredno pomembno vlogo. Zaradi clia bo velika množica Slovencev cesto ponoči videla bolje. Tu so tudi vsi aktualni varnostni sistemi. Clio ima ključ za vstop v vozilo in zagon motorja, ki ga pospravimo v torbo ali žep in pozabimo nanj. Ima ogromno tablico na sredini armature, ki je sicer lahko tudi moteča, a je vsekakor nekaj naprednega v avtomobilskem razredu, kjer nastopa clio, in nasploh v avtomobilski industriji. Prepričljivi so tudi servisni paketi, kar omogoča, da vse servise vplačaš vnaprej in clia voziš brez dodatnih stroškov. Clio nas je prepričal že brez upoštevanja slovenskega porekla, saj roko na srce ogromno število sestavnih delov T-crossa, kamiqa, corse in morda tudi mazde prav tako nastaja v Sloveniji.
Drugo in tretje mesto je v resnici deljeno, kajti v naših očeh sta kamiq in T-cross enako prepričljiva modela. Odločitev zanju bi morala biti odvisna od osebnih potreb in konkretne cenovne ponudbe. T-crossa za nižjo ceno dobite moderno opremljenega, če pa želite bogato opremljenega in bolj naličen avto, boste ceneje dobili Čeha s kanadskim imenom. T-cross ponuja tudi več personalizacije. In potem se morate odločiti, kaj vam je v zadnjem delu kabine pomembneje, več centimetrov na zadnji klopi ali pa pomična zadnja klop. Mi pri obeh vidimo prednosti.
Naprednost je pomembna plat tudi corse, ki prva v razredu ponuja matrične LED-žaromete, ki med vožnjo ves čas samodejno skrbijo, da nasproti vozečih voznikov ne zaslepite z dolgo lučjo. A corsin žaromet je preprostejši, sestavljen iz zgolj štirih lučk, dražji avtomobili jih imajo več kot 20. Poleg tega so matrični žarometi drago doplačilo, v osnovi pa corsa še vedno ponuja klasične halogenske luči. In če corso opremimo po naših merilih modernejšega avta, je cena primerljiva z malimi SUV-ji.
Če je bilo prva štiri mesta nepreprosto razdeliti, pa je bilo mazdo na peto mesto postaviti preprosto. Avto namreč veliko obljublja, a v praksi malo obljub izpolni. Bistveno dejstvo je, da so Japonci glede na splošne smernice mazdo 3, torej kombilimuzino spodnjega srednjega razreda, naredili odločno kupejevsko. Rekli so, da bodo za družinsko uporabo pripravili CX30. No, pa vendar je CX30 manj družinski od recimo škode in volkswagna, čeprav je za en velikostni in cenovni razred večji avto! Veliko smo si obetali od naprednih motorjev skyactiv, a ti v praksi ne pokažejo jasnih prednosti. Avto naj bi se v spodnjih vrtljajih peljal dizelsko, a je kot atmosferski avto tam šibek. Treba ga je priganjati v višje vrtljaje, takrat pa tudi ni več varčen. V bistvu za mazdo velja vse tisto, kar velja tudi za male turbomotorje. Lahko si varčen, če se z desno nogo trudiš biti varčen. To pa ni bilo tisto, kar so inženirji hoteli.
Upoštevali smo sicer tudi druga merila, a to so tista, ki so tehtnico nagibala na eno od strani.
Med 25 avtomobili zožitev na pet finalistov
Izbor slovenskega avtomobila leta 2020 se je začel z naborom 25 avtomobilov (audi A1, audi e-tron quattro, audi Q3, BMW serija 1, BMW serija 3, BMW X5, citroen C5 aircross, jaguar i-pace, land rover range rover evoque, lexus UX, Mazda 3, mazda CX-30, mercedes CLA, mercedes GLE, Mercedes razred B, opel corsa, peugeot 508, porsche 911, renault clio, seat tarraco, škoda kamiq, škoda scala, toyota corolla, toyota RAV4 in Volkswagen T-cross), izmed katerih so bralci, gledalci in poslušalci sodelujočih medijev izbrali pet omenjenih finalistov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje