Medijsko predstavitev je tedaj pospremil nekajminutni film, v katerem so audija A6 allroad vozili po zasneženih hribih, in spomnim se, da sta iz vse tiste snežne beline izstopala le avtomobil in pa pevka "Rozi" (beri Pink), ki je tedaj s svojo navzočnostjo (predvsem roza barvo las) in glasom poskrbela za atraktivne posnetke.
Tedaj sem avtomobil prvič videl, Pink pa pravzaprav tudi. Zdaj seveda tako allroada kot Pink že dobro poznamo. Pevko zdaj pri Audiju pustijo pri miru, kar zadeva snovanje in razvoj novih modelov pa stvari seveda neumorno drvijo naprej. In tako se je pojavil A4 allroad – morda so mnogi pričakovali, da se bo celo kakšno leto prej. Kakor koli, zdaj je tu. Ko smo se zapeljali, smo dobili občutek, da so morda res potrebovali malo več časa, a so ga pripravili temeljito in brezhibno.
Sodobna zunanjost in elegantna notranjost
Na videz A4 allroad deluje morda celo bolj atraktivno in bahaško od starejšega in bolj izkušenega sorodnika – plastične in svetleče jeklene obrobe, spredaj in pod zadkom zaščitne jeklene plošče, pa 18-palčna platišča in še malenkosti. Znotraj je vse praktično, elegantno, brezhibno – v primeru testnega avtomobila še toliko bolj, saj se ne spomnimo sistema ali funkcije, ki bi jo poznali pri Audiju, pa bi tu manjkala. Pripomočkov je nešteto, prilagajajo in odzivajo pa se hitro in učinkovito.
Dizelski agregat, ki ni preveč potraten
3-litrski turbodizelski šestvaljnik s 176 kW moči pod prednjim pokrovom je garancija, da je vožnja lahko suverena in prepričljiva, za dodatno uživanje med vožnjo pa poskrbi še 7-stopenjski samodejni menjalnik, ki omogoča tudi ročno prestavljanje – ali z ročico ali s stikali na volanskem obroču.
A4 allroad zmore premagovati tudi manj prijazne in težje prevozne terene – to so mu zapisali že v naziv, a peljati se z njim kam dlje po cesti, je preverjeno udobno in prijetno – tudi ne potratno, saj doseči povprečje porabe pod 7 litrov in pol na 100 prevoženih km ni nikakršna znanost.
Če bi na vse tole dodal, da tak A4 allroad stane 20 tisoč evrov, bi takoj vedeli, da vas vlečem za nos; če bi rekel 40 tisoč, bi nekateri morda celo že verjeli sicer ugodni ponudbi; če rečem malo manj kot 51 tisoč, ga pa že imamo – ampak tistega osnovnega. Če pa prištejemo še vse, kar so testnemu avtomobilu dodatno nadeli in vgradili, pa znese vse skupaj malo več kot 75 tisoč. Vam je všeč, se zaljubite in – ga imate. Če vas to stane 75 tisočakov, je (če pogledate na stvar z druge strani) pravzaprav vse skupaj še zelo poceni … Lahko je še veliko dražje.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje