Koncept združuje trenutni vrh razvoja japonskih inženirjev: subarujeva zaščitna znaka, simetrični vsekolesni pogon (AWD) in motor bokser.
Dvelitrski bencinski motor bokser s turbopolnilnikom in tehnologijo neposrednega vbrizga goriva bo predstavljal osrčje pogona, saj bo poganjal prednji kolesni par. Pri tem mu bo pomagal elektromotor z močjo 10 kilovatov, za prenos moči obeh pa bo skrbel menjalnik CVT.
Drugi elektromotor z močjo 20 kW pa bo poganjal zadnji kolesni par. Ta se bo vključil le ob nižjih hitrostih (mestna vožnja) in pri najvišjih hitrostih, ko bo treba zagotoviti največjo mogočo moč motorjev. Obema elektromotorjema bo skupna litij-ionska baterija, iz katere bosta črpala energijo.
Subarujev konceptni hybrid tourer bo v notranjosti štirim potnikom zagotavljal največje mogoče udobje in prestiž. Zanimivi so tudi zasloni na armaturni plošči, ki jih je mogoče premikati višje ali nižje. Zunanjost je v znamenju aerodinamičnosti. Posebnost so tudi tako imenovana dvižna vrata gullwing.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje