Že pred meseci smo ugibali – pravzaprav napovedovali, da utegne Subaruju zdaj v teh časih, ko – ne samo pri Subaruju ampak tudi na splošno - avtomobilov ravno ne prodajajo kot svežih žemljic, še kako prav priti njihova novost – dizelski agregat, ki se je nazadnje naselil še v model impreza.
2-litrski turbodizelski bokser zmore 110 kW moči in 350 Nm navora med 1.800 in 2.400 vrtljaji. Vožnja z dizelsko imprezo je mirna in tekoča, prijetna, po drugi strani pa avtomobil, če ga spravimo tam blizu dva tisoč vrtljajev, prav odločno pospeši – lahko bi rekli kar z veseljem in brez težav!
Če bi rekli, da avtomobil ni zelo solidno izdelan, bi lagali. Ob bogati osnovni opremi prištejmo še eno značilnost in prednost tega japonskega izdelovalca – vsekolesni pogon AWD, ki ga vgrajujejo že približno 37 let, pa recimo še: bolj všečno oblikovano imprezo (če so nekateri prejšnji generaciji očitali dolgočasnost).
Potem je avtomobil prav gotovo vreden pozornosti, tudi resnega razmisleka, če ste se odločili izbirati in bi bili pripravljeni za vašo mobilnost odšteti blizu 25 tisoč evrov. Za Subaruje še vedno mnogi trdijo: kupci se težko odločajo zanj, če pa se, potem jih je hudičevo težko spraviti na kakšno drugo znamko ...
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje