Pri proizvajalcu zagotavljajo, da je alto zasnovan s poudarkom na gospodarnosti in uporabnosti. Za pogon je na voljo le en 1,0-litrski trivaljnik, ki po tovarniških podatkih za svoje delo zahteva le 4,4 litra na sto prevoženih kilometrov, v zrak pa na kilometer izpuha 103 grame ogljikovega dioksida. Glede na kompaktnost alta, ki v dolžino meri 350 in v širino 160 centimetrov, brez potnikov pa tehta 855 kilogramov, motor z največjo močjo 50 kilovatov povsem zadostuje za vsakodnevne potrebe in prevoze do štirih potnikov. V prtljažniku s prostornino 129 litrov se najde dovolj prostora za dnevne nakupe, z zlaganjem zadnje klopi pa se prostor za prtljago poveča na 774 litrov.
Na slovenskem trgu je mogoče različico z vstopno ravnjo opreme kupiti za 7.990 evrov, za dražjo pa je treba odšteti 8.990 evrov.
Glavni del cenovne razlike v doplačilu predstavljajo klimatska naprava, dva dodatna varnostna mehova v naslonjalih prednjih dveh sedežev, CD/mp3-radio, električni pomik stekel spredaj, daljinsko odklepanje in zaklepanje ter še nekaj bolj ali manj kozmetičnih dodatkov, ki popestrijo videz Suzukijevega mestnega malčka.
Pri Suzukiju še poudarjajo, da z altom ponujajo cenovno dostopnejši način zagotavljanja gospodarne mobilnosti, ki poskuša tudi čim manj obremenjevati okolje, brez drage hibridne ali električne tehnologije.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje