V zadnji oddaji Avtomobilsko-prometne minute je bil v ospredju cestni terenec, ki je oblikovan in izdelan po okusu evropskih voznikov.
Avtomobil je nadaljevanje Fordovega t. i. kinetičnega dizajna – torej svež, dinamičen, eleganten in vsekakor prepoznaven. Razočarani nismo bili tudi ob vstopu v notranjost – potniška kabina je prostorna in udobna, 360-litrski prtljažnik ni rekordno prostoren, a je povečljiv.
Seveda ne moremo prezreti obnašanja in lege avtomobila na cesti – Fordovi inženirji so uspešno prenesli značilnosti drugih modelov tudi v kugo – se pravi, avtomobil odlično leži (ali pa sedi – kakor hočete) na cesti, pelje zanesljivo, je dinamičen in lahkoten – je pa res, da zato na brezpotjih in slabših cestah bolj "na trdo" požira podlago, kot se reče. Kuga ima lahko tudi samodejno priklopljiv 4-kolesni pogon. Dvolitrski dobro znani dizelski TDCi s 100 kW je dovolj prožen, s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom delujeta uglajeno in – lahko rečemo – brezhibno. Še to omenimo: avtomobil ima serijsko vgrajen elektronski sistem stabilnosti – zdaj bomo ta podatek (ob podatku o škodljivih izpustih) vedno bolj pogosto navajali …
Proti toku ekonomske krize ...
Cenovno lahko kugo postavimo ob bok najpomembnejših tekmecev v razredu srednje velikih športnih terencev – tam blizu 25 tisoč je najnižja cena, a saj veste, kako je to: 4-kolesni pogon in še kakšna malenkost, pa smo hitro blizu 30 … Skratka, vse kar smo videli in občutili ob in v kugi, govori in potrjuje, da se avtomobil lahko samozavestno in pogumno poda v boj – tudi v teh za do prodaje avtomobilov ne preveč prijaznih časih …
J. R.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje