Pa obliznimo visoki "C". Ko se je pred časom rodil C6, so nekateri zmajali z glavo, nekateri pa so celo rekli "cccc".
In res se sicer spodoben avtomobil nekako ni znašel v neusmiljeni konkurenci prestižnih limuzin. Zato pa smo pred letom, ko se je rodil C5, zavpili: "To!"
Čeprav neupravičeno, saj je med C5 in C6 manjša razlika, kot bi si eni želeli in drugi priznali.
Končno nam je prišel pod sedalo. In povezana s sedalom je tudi prva in daleč naokoli edina zamera. Oba člana naše slavne redakcije sva se presedala, nastavljala višine, naklone in trdote, vihtela volan v vse dimenzije; a povsem idealnega položaja (tistega 100-odstotnega) za krmilom nisva našla. Včasih premalo agresivno, včasih nepravilno, včasih vstran od stopalk … vedno pa sicer skrajno udobno.
Sodi med pet najboljših "evropejcev"
V kombijevski karoserijski izvedenki je C5 nemarno poželjiv - eleganten in v elegantni črni tudi prestižen. 2,2-litrski bi turbo je naš priljubljen diesel in kup razvajajočega udobja dela avtomobil najbrž enega izmed petih najboljših potovalnih avtomobilov izpod kladiva evropskih kovačev sploh.
Naš testni primerek je slonel na "hidroaktivnem" podvozju. Res je; mogoče je dobiti tudi klasičnega, z vzmetmi in jeklom in vsem tem (kar je C5 izrazito povečalo nabor kupcev), vendar, po naše, nekako nima smisla. C5 mora biti primerno mehek in mora biti udoben. Skratka - mora biti citroen ...
Udobje v vožnji
Do bavarske prestolnice in nazaj odlični agregat ne sprazni enega samega rezervoarja, mehkoba in neutrudljivost vožnje same pa vas sredi Münchna izvrže pripravljenega za akcijo.
Prva generacija C5 je bila, ko pogledamo nazaj, zgolj ogrevanje. Druga generacija pa je Citroenu v cenjenem cehu višjega srednjega razreda končno prinesla tekmovalca, ki lahko zmaga na olimpijadi. Brez dopinga, jasno.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje