C5 airscape je kabriolet, ki nadaljuje atraktivno oblikovalsko usmeritev pri Francozih. Foto: Citroen
C5 airscape je kabriolet, ki nadaljuje atraktivno oblikovalsko usmeritev pri Francozih. Foto: Citroen

V avtomobilističnih krogih se je šušljalo, da bo frankfurtski salon med drugim v znamenju citroenovega odgovora na renaultovo laguno v borbi limuzin višjega srednjega razreda. A so pri citroenu pripravili še večje presenečenje - C5 v kabrioletski različici.

Citroen C5 airscape ima vse: atraktiven zunanji videz in inovativno tehnologijo. Atraktivnost je rdeča nit citroenovega oblikovanja zadnjih nekaj let in temu so ostali zvesti tudi z novim C5 iz serije, imenovane C-air. Novi C5 kabrio je že po prvi objavi uradnih fotografij dobil številne pozitivne kritike in nemudoma postal favorit za lovoriko najlepšega kabrioleta na frankfurtskem avtosalonu.

Nov citroenov model pa preseneča tudi s številnimi inovacijami, ki so predvsem ekološkega značaja. Opremljen je z najmočnejšim dizelskim motorjem V6 HDi s filtrom sajastih delcev in lahko deluje na biodizelsko gorivo. Ponaša pa se tudi z inovativnim krmiljenjem spodrsavanja pogonskih koles SnowMotion, ki nudi podobne funkcije kot vozila s pogonom na vsa štiri kolesa.

Prava posebnost pa je, da če je v načinu "drive" hitrost vozila nižja od 6 km/h, in ko voznik zadrži nogo na zavornem pedalu, se motor izključi. Motor se samodejno zažene takoj, ko voznikova noga pritisne na zavorni pedal.