Insignia navduši zgolj z nosom, za zadek pa med našim testiranjem nismo ujeli niti ene same besede navdušenja. Foto: Boštjan Podlogar
Insignia navduši zgolj z nosom, za zadek pa med našim testiranjem nismo ujeli niti ene same besede navdušenja. Foto: Boštjan Podlogar
Foto: MMC RTV SLO
Kot štirivratni, pardon, petvratni kupe nova insignia ponuja nižje, torej športnejše, kupejevsko sedenje, s tem se verjetno odmika od starejših kupcev. Foto: Boštjan Podlogar

Namreč insignia navduši zgolj z nosom, za zadek pa med testiranjem nismo ujeli niti ene same besede navdušenja. Ogledovalci so si bili namreč složni, da je karavan oblikovno veliko bolj posrečen, to pa bi v resnici Oplove stratege moralo vsaj malo zaskrbeti. Kajti v dobi SUV-jev insignijin avtomobilski segment navdušuje predvsem s premijsko opremljenimi kupejevsko oblikovanimi avti, tudi zato oplovci največ upajo prav na takšno izvedenko, dali so ji tudi zveneče ime grand sport.

Kot štirivratni, pardon, petvratni kupe nova insignia ponuja nižje, torej športnejše, kupejevsko sedenje, s tem pa se verjetno odmika od starejših kupcev. Prostora je sicer načeloma dovolj, sploh za kolena, nekaj manj pa za glave, prtljažnik pa je dolg in prostoren.

Zmogljiv in varčen
Kar se vožnje tiče, lahko rečemo, da se avto pelje zelo zanesljivo in pri veliki hitrosti neravnine pobira zelo dobro. Tudi majhen 1,5-litrski bencinski motor lahko pohvalimo, z odličnimi zmogljivostmi in porabo samo okoli sedem litrov zlahka zasenči marsikateri dizel, smo bili pa resnično šokirani, ko smo zagledali sklopko - ročni menjalnik pa res ne spada več v tako fin avto, čeprav je sam po sebi kar dober.

Neizrazit značaj
A če vse skupaj potegnemo pod črto, lahko rečemo, da nas je insignia pustila hladne. Manjka ji bolj izrazit značaj. Ni ne športna, ne vzorno udobna, ne rekordno prostorna, ne poslovno prestižna, še lepa je zgolj na enem koncu. Manjka nekaj, kar bi prevzelo. Nekako mislimo, da bo zanimiva kvečjemu tistim, ki iščejo samo tisto, kar je insignia že doslej bila. Ob nastopaških tekmecih kot sta arteon in stinger, ter ob prostornih klasikih tipa passat, mondeo, superbinsignia kar nekako zvodeni.

Ključni tehnični podatki:

dolžina: 4,9 m
medosna razdalja: 2,8 m
obračalni krog: 11,7 m
prtljažnik: 490 l
masa: 1.440 kg

1,5-litrski štirivaljni bencinski motor
moč: 121 kW
navor: 250 Nm

6-stopenjski ročni menjalnik
pogon na prednji kolesi
poraba: 7,3 l/100 km
izpusti CO2: 109 g/km
nakupna cena: 25.100 EUR
cena na mesec po 5 letih, pri 15.000 km/leto: 552 EUR