Tiguan se je po kozmetični preobrazbi oblikovno bolj približal večjemu bratu touaregu. Foto: M. Gr.
Tiguan se je po kozmetični preobrazbi oblikovno bolj približal večjemu bratu touaregu. Foto: M. Gr.

Novi tiguan je tudi na slovenski trg pripeljal s podobo prednjega dela, ki je oblikovno bližje večjemu bratu touaregu, obenem pa imajo kupci še naprej možnost izbire med mestno in terensko različico. Prva ima nižje spuščene usmernike zraka za lepši videz in predvsem vožnjo po urejenih cestnih površinah, druga z bolj »zašiljenim« nosom pa zagotavlja več manevrskega prostora za premagovanje brezpotij in neravnin. Prevozni kot brežine pri prvi različici je namreč 18 stopinj, pri drugi 28 stopinj.

Med pomembnejše vsebinske novosti novinca sodijo novi oziroma posodobljeni motorji. Vsi so štirivaljniki s tlačnim polnjenjem in direktnim vbrizgavanjem goriva, bencinski ponujajo razpon od 90 kW (122 KM) do 155 kW (210 KM), razpon moči treh dizelskih motorjev (TDI) pa sega od 81 kW (110 KM) do 125 kW (170 KM). Pri Volkswagnu v zvezi z motorji še poudarjajo, da so vse izvedbe tiguana s tako imenovano tehnologijo bluemotion opremljene s sistemom start-stop in sistemom za rekuperacijo. To pomeni, da tudi različica 2.0 TDI 4MOTION BlueMotion Technology s 103 kW (140 KM) in s štirikolesnim pogonom lahko doseže zavidljiv rezultat nizke porabe 5,8 litra goriva na 100 km.

Med pomembne novosti pri opremi se uvrščajo predvsem različni napredni asistenčni sistemi, kot so, na primer, sistemi za zaznavanje utrujenosti voznika, samodejni vklop in izklop dolgih luči ter dinamično uravnavanje dolgih luči, ki za delovanje uporabljata kamero, in asistenca za ohranjanje smeri. Novost je tudi elektronska zapora diferenciala XDS, v ponudbi pa seveda ostaja 7-stopenjski menjalnik DSG z dvojno sklopko.

Za najcenejšega tiguana z dvokolesnim pogonom in motorjem 1,4 TSI je treba na slovenskem trgu odšteti 22.913 evrov, za prvo različico s štirikolesnim pogonom in motorjem 2,0 TDI pa 27.378 evrov.