Srce ekstremnega modela project one je na osnovi tehnologije formule ena razviti 1,6-litrski motor V6, pri katerem so uporabili številne rešitve iz zadnjih sezon prvenstva formule 1. Njegov turbinski polnilnik deluje v kombinaciji z elektromotorjem, ki v vsakem trenutku zagotavlja želeno moč.
Avtomobil je opremljen tudi z elektromotorjema za pogon sprednjih koles in z dodatnim elektromotorjem na gredi, ki zagotavlja dodatno moč zadnjemu paru koles. Motor z notranjim zgorevanjem zmore okoli 730 "konjskih moči", skupna moč pa bo zlahka presegla magično mejo tisoč "konjev" (746 kW). Ob tem so Nemci razkrili, da pogonski sklop dosega 43-odstotno toplotno učinkovitost.
Za 50.000 kilometrov
Motor se zavrti do 11.000 vrtljajev na minuto oziroma precej manj v primerjavi s 14.500 vrtljaji, ki jih dosegajo moderni dirkalniki formule 1, s čimer pa se med cestnimi avtomobili uvršča v svoj razred. Vrtenje motorja v prostem teku so v primerjavi z dirkalnikom formule 1 s štiri tisoč vrtljajev znižali na dva tisoč vrtljajev na minuto, motor pa bo treba popolnoma prenoviti po 50.000 prevoženih kilometrih.
Med drugim velja omeniti večvodilno vpetje sprednjih in zadnjih koles ter velik strešni vstopnik iz ogljikovih vlaken za zrak za hlajenje pogonskega sklopa.
S proizvodne linije bo zapeljalo le 275 primerkov, ki bodo na prodaj po ceni 2,25 milijona evrov. Avtomobil bo doživel svetovno premiero jeseni na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, tudi nesramno bogati otočani pa se bodo morali sprijazniti s tem, da bo na voljo le z volanom na levi strani.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje