Prototip, ki je na prvi pogled zelo podoben tradicionalnim vozilom z ulic britanske prestolnice, je nastal v okviru smernic japonskega vladnega programa, ki narekujejo nekaj glavnih značilnosti nove generacije teh javnih prevoznih sredstev.
Zunanje mere vozila naj bi zagotavljale uporabnost v nasičenih japonskih mestih, kjer je zelo pomembna tudi okretnost. Hkrati pa so morali konstruktorji zagotoviti tudi čim prostornejšo potniško kabino, z lahkim dostopom za vse potnike, vključno s starejšimi in otroki. Potniška kabina ima tako visok strop, nizek pod in električno pomična drsna vrata, potniki pa lahko na velikem zaslonu spremljajo informacije o poti in ceni vožnje.
Podrobnosti o pogonskem agregatu sicer še niso izdali, napovedujejo pa hibridni sklop, ki bo omogočal tudi vožnjo na utekočinjeni naftni plin LPG, kar je v s prometom zasičenih japonskih mestih tudi dodatna prednost pri prizadevanjih za manjšo onesnaženost.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje