Novinec, ki je danes uradno pripeljal na slovenski trg sledi bogati tradiciji korejskih SUV-jev, ki so se iz generacije v generacijo uspešno približevali srcem evropskih kupcev. V nasprotju s pogosto opevanim trendom globalizacije in enotenjem modelov na različnih trgih, korejska znamka ni gluha za želje in okuse kupcev v posameznih regijah, kar dokazuje tudi z razvojnimi centri in proizvodnimi zmogljivostmi v Evropi.
Rezultati prilagajanja okusom evropskih kupcev so vidni in tucson se je brez dvoma pomaknil navzgor po lestvici mikavnih modelov, ki so na voljo kupcem z željo po UV-ju, tistem bolj kozmetičnem in tistem bolj vsebinskem.
Za v mesto in pobege v naravo
Tucson namreč poleg robato-elegantnega videza SUV-ja primernega za premagovanje kolovozov in gozdnih cest ali urbanih asfaltnih labirintov, ponuja možnost izbire le dvokolesnega ali štirikolesnega pogona. Za izdelek korejske znamke pa tudi dokaj pestro ponudbo motornih agregatov.
Bencinski del ponudbe sestavljata 1,6-litrska štirivaljnika z močjo 97 oziroma 130 kilovatov (132 KM oziroma 177 KM), dizelski del pa 1,7-litrski motor z močjo 85 kilovatov (115 KM) oziroma 2,0-litrski motor z močjo 100 kilovatov (136 KM). Zadnjega je mogoče za doplačilo dobiti tudi v HP izvedbi, ki zmore 135 kilovatov (184 KM) moči. Kupci pa si lahko načeloma pri vseh izberejo šeststopenjski ročni menjalnik ali za doplačilo šeststopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega prestavljanja oziroma sedemstopenjski robotizirani menjalnik z dvojno sklopko.
Bogata ponudba asistenčnih sistemov
Pomik navzgor med tekmeci pomeni tudi ponudba različnih asistenčnih sistemov. Med bolj izpostavljenimi so sistem za preprečevanje naleta, ki poleg opozarjanja, po potrebi tudi sam prevzame ukrepe za preprečitev trčenja ali pa vsaj ublažitev posledic. Zaznava tako vozila kot tudi pešce, pri zadnjih pa morebitne posledice trka med drugim ublaži aktivni pokrov motornega prostora, ki se delno dvigne ter tako z večjo razdaljo poskuša preprečiti stik pešca s trdimi deli motorja.
Tudi sistem za pomoč pri ohranjanju smeri vožnje je poleg opozarjanja sposoben prevzeti aktivnejšo vlogo in popraviti smer vožnje, sistema za nadzor mrtvih kotov in prečnega prometa za vozilom pa imata predvsem vlogo opozarjanja na nevarnost. Podobno nalogo ima tudi sistem za zaznavanje prometnih znakov, ki voznika obvešča o omejitvah hitrosti in prepovedih.
Družinsko potovalno udobje
Zanimive vsebine namenjene varnejši vožnji ali zabavi tucsonu tudi sicer ne manjka, obenem pa je v potniški kabini 4.475 milimetrov dolgega SUV-ja, dovolj prostora tudi za številčnejšo družinsko zasedbo, ki lahko s seboj odpelje še prtljago s prostornino 513 litrov. Z odštevanjem sedežnih mest je mogoče prostornino urejenega in z uporabnimi dodatki oplemenitenega prtljažnika povečati tja do 1.503 litre.
Glede na dosedanje izkušnje s prodajo neposrednega predhodnika ix35 in prvega tucsona so pri slovenskem uvozniku optimistični in pričakujejo, da bo do konca leta na slovenske ceste zapeljalo še vsaj 150 primerkov novinca. Do konca leta pa veljajo tudi »promocijske« cene, kar pomeni, da je treba v Sloveniji za najcenejšega tucsona z dvokolesnim pogonom odšteti 19.990 evrov, za prvo različico s štirikolesnim pogonom pa 25.390 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje