Novega športnega terenca, ki še nima imena, je napovedal prvi mož Seata Luca de Meo na letni tiskovni konferenci. Napoved so pospremili z nekaj podobami novinca, ki se bo v ponudbi španske znamke uvrstil nad ateco, na voljo pa bo s petimi ali sedmimi sedeži. Izdali so še, da razvoj poteka v Barceloni, nastajal pa bo v Volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu.
Med segmentoma C in D
Drugi pomembni podatek o modelu, ki bo imel ključno vlogo pri nadaljnjem razvoju znamke, je uporaba platforme MQB A2. Slednjo v Volkswagnovem obratu v Wolfsburgu uporabljajo tudi za tiguana in s tem povečujejo sinergije v okviru koncerna. A glede na to, da bo lahko sprejel do sedem potnikov, bo novi Španec po zasnovi bolj podoben Škodinemu kodiaqu in se bo s 4,7 metra dolžine uvrščal med segmenta C in D.
De Meo je ob tem povedal, da bo novi model Seatu prinesel nove stranke, prispeval k večjemu ugledu znamke ter omogočil povečanje prihodkov. Oblikovali in razvili ga bodo v Barceloni, nastajal pa bo v Nemčiji. Proizvodnja v Wolfsburgu, v osrčju nemškega giganta, bo gotovo prispevala k utrditvi vezi med Seatom in Volkswagnom.
Čeprav ni še uradnih podatkov o motorni paleti, predvidevamo, da bo le-ta vključevala poznane bencinske motorje TSI in dizelske motorje TDI v kombinaciji z ročnim ali dvosklopčnim menjalnikom DSG ter s pogonom na sprednji ali na vsa štiri kolesa.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje