Zložljiva streha je seveda klasična, platnena, vendar po tehnološki plati povsem neprimerljiva z nekdanjimi bolj ali manj zasilnimi pokrivali. Za zlaganje in razpiranje trislojne strehe, ki omogoča udobno celoletno uporabo vozila, skrbi elektrika - zloži se v 9,5 sekunde, razpre pa v 11,5 -, oboje pa je mogoče narediti tudi med vožnjo pri hitrostih, ki ne presegajo 50 kilometrov na uro.
Prostor za zloženo streho je rezerviran za zadnjima sedežema, kar pomeni, da stanje strehe ne vpliva na 225 litrov prostornine prtljažnika. Dostop do njega je pri novem beetlu cabriolet lažji kot pri predhodniku, saj je odprtina večja, pod stropom prtljažnega prostora je prostor tudi za zloženo vetrno mrežo.
Kabriolet se po velikosti skoraj ne razlikuje od klasične različice s trdo streho, podobna je tudi ponudba motorjev, večja pa je izbira paketov opreme. Kupci lahko trenutno izbirajo med štirimi motorji, dvema bencinskima 1,2 TSI s 77 kilovati (105 KM) in 1,4 TSI s 118 kilovati (160 KM) ter dvema dizelskima 1,6 TDI s 77 kilovati (105 KM) in 2,0 TDI s 103 kilovati (140 KM).
Pri opremi pa so poleg dveh serijskih izvedb opreme trenutno na voljo tudi trije stilistični paketi v slogu petdesetih, šestdesetih in sedemdesetih let preteklega stoletja. Za najcenejšega beetla cabriolet morajo kupci v Sloveniji odšteti 22.452 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje