Prvega golfa s štirikolesnim pogonom so pri Volkswagnu na trg poslali že leta 1986, do danes pa je sistem doživel kar nekaj temeljitih posodobitev in sprememb, ki zagotavljajo predvsem večjo učinkovitost. Pogon 4motion vključuje že peto generacijo sklopke Haldex, v primerjavi z neposrednim predhodnikom pa je za 1,4 kilograma lažji in zagotavlja nižjo porabo goriva.
Novi golf 4motion je na evropskih trgih na voljo v treh izvedbah opreme in z dvema varčnima turbodizelskima motorjema TDI, ki ju odlikuje velik navor, 250 oziroma 320 Nm. Štirivaljnika z vbrizgavanjem goriva prek skupnega voda razvijeta moč 77 kilovatov (105 KM) pri 1,6 TDI oziroma 110 kilovatov (150 KM) pri 2,0 TDI in lahko po tovarniških podatkih dosegata povprečje porabe 4,5 oziroma 4,7 litra goriva za 100 kilometrov poti.
V primerjavi s prejšnjim golfom 4motion TDI s 103 kilovati (140 KM) novi golf 4motion z močjo 110 kilovatov (150 KM), ki je za 7,3 kilovata (10 KM) močnejši od predhodnika, porabi 0,8 litra ali 15 odstotkov manj dizelskega goriva.
Na domačem nemškem trgu morajo kupci za šibkejšega golfa 4motion odšteti 22.525 evrov, za močnejšega pa 27.075 evrov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje