Cygnet je varčen in majhen aston martin s skromno močjo. Po konceptu lagonda se marsikomu zdi, da je le še ena brca v temo britanskega proizvajalca, odziv kupcev pa bo pokazal, ali imajo prav. Foto: Aston Martin
Cygnet je varčen in majhen aston martin s skromno močjo. Po konceptu lagonda se marsikomu zdi, da je le še ena brca v temo britanskega proizvajalca, odziv kupcev pa bo pokazal, ali imajo prav. Foto: Aston Martin

Kot je jasno že na prvi pogled, je kontroverzni koncept osnovan na Toyotinem modelu iQ, njegovi snovalci pa so ga opremili z nekaterimi zaščitnimi znaki aston martinov, kot so klasična sprednja maska, zračne reže in skrite vratne kljuke. Za cygneta sicer še zdaleč ne moremo reči, da je podoben klasičnim superšportnikom, po katerih je britanski proizvajalec tudi znan (npr. rapide in DB9). Pri Aston Martinu zatrjujejo, ″da koncept predstavlja ustvarjalno, do okolja prijazno rešitev, je majhen, a pokončen in varčen, v sebi pa združuje luksuz prestižne znamke″.

Kot je znano, naj bi cygnet poganjal Toyotin 1,33-litrski motor VVT-i z močjo 74 kW (99 KM), opremljen pa naj bi bil s sistemom start/stop in brezstopenjskim menjalnikom CVT. Na 100 kilometrov naj bi porabil približno 4,2 litra goriva, izpusti škodljivih emisij pa naj bi znašali 120 gramov na prevoženi kilometer.

Na prodaj le v Evropi
Ob tem je treba povedati, da razvoj koncepta še ni končan in se bo nadaljeval naslednje leto, zato je serijska proizvodnja predvidena za drugo polovico leta ali pa celo leto pozneje. Ker želijo pri Aston Martinu ohraniti svoj prepoznavni status, nameravajo cygneta prodajati le v Evropi.

V priloženem videoposnetku si oglejte parodijo o tem, kako je oziroma bi lahko nastal cygnet.