BMW serije 5 GT ne spada med uspešnejše bavarske modele. Morda je to eden izmed razlogov, da so se v Münchnu odločili za novo strategijo in novinca uvrstili razred višje. Predvsem pa so mu namenili gracioznejšo podobo z novimi merskimi razmerji karoserije. Avtomobil je namreč skoraj devet centimetrov daljši in obenem dobra dva centimetra nižji od predhodnika, glavna razlika pa se kaže v obliki zadka. Prtljažna vrata so, denimo, postavljena kar dobrih šest centimetrov nižje kot pri seriji 5 GT.
Več prostora v zadku
Notranjost je oblikovno precej povzeta po modelih serije 5, karoserijska rast pa je prinesla večjo prostornino prtljažnika, ki je v primerjavi s predhodnikom pridobil 110 litrov prostornine. Ta v osnovni postavitvi meri 610 litrov, z električnim zlaganjem zadnjih sedežev pa prostornina skupnega prostora z ravnim dnom znaša 1.800 litrov.
Tako kot modeli serije 5 se tudi serija 6 med drugim ponaša s 26-centimetrskim (10,25-palčnim) osrednjim zaslonom ter z upravljanjem multimedijske naprave s kretnjami. Avtomobil bo serijsko opremljen z zračnim vzmetenjem na zadnji premi, opcijsko pa bo na voljo celotno zračno vzmetenje z dinamičnim uravnavanjem delovanja blažilnikov.
Ponudba bo vključevala model 630i z dvolitrskim turbobencinskim štirivaljnikom s 190 kilovati (258 KM), model 640i, ki ga poganja prisilno polnjeni šestvaljnik z 250 kilovati (340 KM), ter dizelski 630d, čigar šestvaljnik zmore 195 kilovatov (265 KM). Poleg dvokolesno gnanih bodo na voljo tudi različice s štirikolesnim pogonom xDrive.
Nova šestica GT bo pred širšim občinstvom prvič nastopila septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje