V Los Angelesu so potrdili, da bo volkswagen beetle dune serijski. Proizvajali bodo tako kombilimuzino kot kabriolet.
Koncept križanca beetle dune so pokazali že lani na avtomobilskem salonu v Detroitu. Dune ima v primerjavi s klasičnim beetlom surovejši videz, ki nakazuje, da lahko zapelje tudi zunaj asfaltiranih poti. Zato je tudi karoserija za dodaten centimeter višje od tal, kolesa so večja kot pri drugi generaciji "modernega" beetla in so standardna 18-palčna s pnevmatikami dimenzij 235/45.
Oblikovalske posebnosti
Kljub "terenski" obliki bo na prodaj zgolj s pogonom na prednji kolesi, proizvajali pa ga bodo v Volkswagnovi tovarni Puebla v Mehiki. V Evropi bo na prodaj v začetku leta 2016. Serijski model se ne razlikuje bistveno od koncepta, za katerega je poskrbel vodja oblikovanja pri Volkswagnu Klaus Bischoff. Pri Volkswagnu pravijo, da so mu bili navdih buggyji iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja, posebnost na zadku je velik spojler, nameščen pod zadnje steklo. Druge posebnosti so plastične letvice na vratih, posebno oblikovana zračna reža na dnu maske vozila, poseben grafični prikaz zagotavljajo LED-luči.
Nekaj posebnosti je tudi v potovalni kabini, na primer ročaji za vrata, šivi na usnjenih sedežih in usnjenem volanu, barva armaturne plošče se ujema z barvo karoserije. Ponudba motorjev je enaka kot pri standardnem beetlu in vključuje tri turbobencinske motorje s prostornino od 1,2-litra do 2,0-litra in močjo med 76 kilovati in 160 kilovati in dva turbodizelska motorja, 1,6-litrski motor z 80 kilovatov moči in 2,0-litrski motor s 109 kilovatov moči. Na seznamu menjalnikov so standardni ročni šeststopenjski, opcijsko sta na izbiro šest- ali sedemstopenjski samodejni dvosklopčni menjalnik.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje