Pri znamki Volkswagen so z začetkom leta organizacijsko prestrukturirali področje razvoja vozil. V Wolfsburgu so razkrili, da bodo pokazali mala športna terenska vozila, napovedujejo tudi prihod električnih vozil z daljšim dosegom.
Predsednik uprave Volkswagna dr. Herbert Diess je poudaril, da so odgovornost jasno razčlenili za vsak posamezen avtomobilski projekt oziroma avtomobilski odsek znotraj podjetja. Od tega si obetajo pospešitev razvoja, kar je ključni element nove usmeritve znamke, ki so jo poimenovali 'New Volkswagen'. Novo usmeritev so sprejeli po aferi Dieselgate, zaradi katere so morali podjetje zapustili številni ključni možje koncerna, kot glavni tudi nekdanji šef Martin Winterkorn.
Elektrika ima prednost
V Wolfsburgu napovedujejo predvsem funkcionalno sodelovanje: od zasnove do konca življenjskega ciklusa vsakega posameznega modela bo odgovornost za tehniko, kakovost, nadzor nad stroški, upoštevanje rokov in gospodarnost prvič v istih rokah. Doslej so bile odgovornosti porazdeljene po različnih področjih podjetja, kjer so bile še dodatno razvejene na posamezne modelske skupine.
Za skupino malih avtomobilov, kot sta up! in polo, vključene so tudi limuzine, v prihodnje napovedujejo prihod malih športnih terenskih vozil. Za skupino srednje velikih in velikih avtomobilov med drugim obetajo prihod srednje velikega športnega terenca, poseben poudarek bo na vozilih z baterijskim električnim pogonom (Battery Electric Vehicles), ki bodo sledila že v naslednjem koraku. Kot primer lahko služi študija BUDD-e, ki je bila predstavljena na sejmu Zabavne elektronike v Las Vegasu v začetku januarja. Skupino, v katero sodijo modeli z oznako BEV, bo vodil Christian Senger (41), ki je k Volkswagnu prišel iz podjetja Continental AG, kjer je bil odgovoren za področje avtomobilskih sistemov in tehnologije.
Obenem so poudarili, da se bo Volkswagen prilagodil prihodnjim zahtevam, ki izhajajo iz vedno obširnejše digitalizacije, električne mobilnosti in novih želja strank.
Težavam še ni videti konca
Medtem ko na eni strani gledajo v prihodnost, pa na drugi strani na Volkswagen pritiska Evropska Unija in evropske potrošniške organizacije, ki niso zadovoljne, da kupci evropskih in ameriških volkswagnov niso obravnavani enako. Volkswagen je več deset tisočim ameriškim kupcem dizelskih avtomobilov s sporno kodo namenil odškodnine v višini po nekaj manj kot tisoč evrov. Komisarka za industrijo Elżbieta Bieńkowska je generalnega direktorja Volkswagna Mathiasa Müllerja pozvala, naj enako storijo tudi v primeru evropskih kupcev. Volkswagen je zahtevo že zavrnil. To je komisarki na srečanju sporočil kar Müller sam in pojasnil, da v ZDA zakonodajalci še iščejo rešitev, kako popraviti vozila in morajo zato lastniki na odpravo težave čakati dlje kot v Evropi, kjer so tik pred tem, da bodo vpoklicali vozila v svoje delavnice.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje