Težko pričakovani križanec z imenom T-cross se bo uvrstil pod model T-roc. Zasnovan bo na hišni platformi MQB A0, na kateri sloni tudi seat arona in na kateri bo nastal tudi Škodin prihajajoči križanec.
S 4,11 metra dolžine bo približno 20 centimetrov krajši od T-roca, predvsem po zaslugi prilagodljivosti platforme MQB A0 pa se bo pohvalil s prostorno notranjostjo, ki bo med drugim ponujala vzdolžno pomično drugo vrsto sedežev.
Zadek bosta krasili z letvico povezani zadnji luči, manjkali pa ne bodo niti strešni spojler in zaščite odbijačev v srebrni barvi. Odlikovali ga bodo poudarjeni blatniki, sprednji del pa bo oblikovan v slogu večjega T-roca.
Le s sprednjim pogonom
V motorni paleti bomo gotovo našli litrski turbobencinski trivaljnik TSI v različnih izvedbah moči. Za zahtevnejše bo na voljo 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik TSI s 110 kilovati (150 KM), pri dizlih pa bosta najverjetneje na izbiro 1,6-litrski TDI s 85 kilovati (115 KM) in dvolitrski TDI, ki zmore 110 kilovatov (150 KM). Pogon bo speljan le na sprednji kolesi, pri čemer bodo lahko kupci ob ročnem šeststopenjskem menjalniku izbrali dvosklopčni robotizirani menjalnik DSG.
V serijski opremi bomo med drugim našli sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavanjem pešcev ter sistem za opozarjanje na nenamerno zapuščanje voznega pasu.
T-cross bo prišel na trg proti koncu letošnjega leta, kjer se bo postavil ob bok bojevitim tekmecem, kot sta nissan juke in peugeot 2008. Proizvodnja bo potekala v Braziliji.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje